Çalışanın varsa sertifika bilgileri bu bölümde kayıt altında tutulur.
Sertifika bilgileri: Sertifika Adı, Kurum, Sertifika Numarası, Derece, Başlangıç Tarihi, Süre Tipi, Süre, Bitiş Tarihi ve Aktif sahalarından oluşmaktadır.

Kullanıcı "Yeni Ekle" ile yeni bir sertifika tanımı yapabilir, var olan sertifika bilgileri üzerinde "Değiştir" butonu ile değişiklik yapabilir ya da "Sil" butonu ile var olan sertifika bilgisini silebilir.


Sertifika Adı: Bu sahaya sertifikanın adı yazılır. Sertifika Adı alanı rehber butonu aracılığıyla seçilir. Buraya gelen sertifika isimleri Tanımlamalar/Tahsil Tanımlamaları/Sertifika alanından yapılmaktadır.
Kurum: Bu sahaya sertifikayı veren imzalayan kurulusun resmi adı yazılır.
Sertifika Numarası: Sertifikanın üstünde bulunan sertifika numarası buraya girilir.
Derece: Sertifika sırasında yapılan herhangi bir sınav sonucu varsa çalışanın bu sertifikada derecesi girilir.
Başlangıç Tarihi: Sertifikanın alındığı eğitimin başlangıç tarihini ifade eder.
Süre Tipi: Sertifikanın geçerliği olduğu süre tipi seçilir. Süre tipi Sonsuz seçilir ise Süre alanı ekrana gelmeyecektir. Süre tipi Verildiği tarih seçilir ise ekrana Bitiş Tarihi alanı gelecektir.
Süre: Sertifikanın kaç aylık, kaç yıllık ya da ne kadar süre geçerli olacağı bilgisi girilir.
Bitiş Tarihi: Sertifika geçerlilik süresinin ne zaman biteceğini ifade eder.
Aktif: Çalışan sertifikasını aldığı eğitim konusunda hala yetkinse ve sertifikanın alındığı tarihin üzerinden çok geçmemişse aktif olarak işaretlenir.
Pasif: Çalışan sertifikayı çok önceden almış, unutmuş ve sertifikasını aldığı bilgilere hakimiyetini yitirmiş anlamına gelir.
Kullanıcı yeni bir sertifika girmek için "Yeni Ekle" butonunu kullanır ve aşağıdaki pencere ekrana gelir.
Aşağıda belirtilen sahalar doldurularak yeni sertifika bilgisi girme işlemi tamamlanır. Sertifika Adı ve Başlangıç Tarihi sahası doldurulması zorunlu alandır.
"Kaydet" butonu ile eklenilen bilgiler kaydedilir.