Amaç
Teklif kaydının satış (sipariş, irsaliye ve teklif) olarak ERP uygulamasına aktarılabilmesi
Kullanım
Teklif > Durum Değiştir > Satış işlemi sonrası ERP entegreli olarak kayıt atılabilmesinin desteklenmesi sağlanmıştır.
- Logo CRM mobil üzerinden teklifleri görüntülenir. Var olan veya yeni bir teklif kaydı açılır. Teklifi ERP' ye aktarmak için butonuna tıklanır.
- Açılan liste ekranından "Durum Değiştir" butonuna tıklanır. Durum seçenekleri ekranını görüntülenir.
- "Satış" butonuna tıklanır Teklifin aktarım türü seçim ekranını görüntülenir.
- "ERP uygulamasına sipariş olarak gönder." butonuna tıklanır. Tarihçe ekranını görülür.
- Tarihçe bilgisini görüntülendikten sonra "Kaydet" butonuna tıklanır. Seçilen teklif sipariş olarak ERP 'ye aktarılır. Teklifin durumunu ise "Satış" olarak güncellenir. Teklifin aktarıldığına dair bilgilendirme mesajı görüntülenir.
Satış İptal Durumu
Satışa dönen bir kaydı iptal etmek için teklif kaydı seçilir ve sağ üst köşede bulunan
- Tarihçe ekranını gelir ve satışı iptal ederken "Tüm bağlantılı ERP satış nesnelerini sil" seçili gelir.
- "Kaydet" butonuna tıklanır. ERP veritabanından ilgili sipariş\irsaliye kaydını siler.
Bilgilendirme
Teklif kaydını tekrardan kullanmak istenilirse satış iptal işleminden sonra durumunu devam ediyor 'a getirmeniz gerekir.
API
- "Satış" butonuna tıkladığında GET/api/v1.0/proposals/getProposalInfo ucu çağrılır.
- API ucu için POST/api/v1.0/proposals/exportProposal/{proposalOid}/{exportAs} kullanılır. Api ucuna sessionId, proposalOid ve exportAs (belge tipi) bilgisinin gönderilir.
- exportAs
- Entegrasyon yapma = 0
- Sipariş = 1
- İrsaliye = 2
- Teklif = 3
- "Tüm bağlantılı ERP satış nesnelerini sil" işaretledikten sonra "Kaydet" butonuna tıkladığında PostObject'ten önce POST/api/v1.0/proposals/deleteSaleObject/{proposalOid} ucu kullanılır.
- API ucuna sessionId, proposalOid ve CancelAllErp = True bilgisinin gönderilmesi sağlanmıştır.
Uygulama
Teklif Kaydının Sipariş Olarak ERP 'ye Aktarım Videosu