You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 10 Next »

Amaç

Teklif kaydının satış (sipariş, irsaliye ve teklif) olarak ERP uygulamasına aktarılabilmesi

Kullanım

Teklif > Durum Değiştir > Satış işlemi sonrası ERP entegreli olarak kayıt atılabilmesinin desteklenmesi sağlanmıştır.

  • Logo CRM mobil üzerinden teklifleri görüntülenir. Var olan veya yeni (plus) bir teklif kaydı açılır. Teklifi ERP' ye aktarmak için  butonuna tıklanır.
 Teklif Durumunu Değiştir

  • Açılan liste ekranından "Durum Değiştir" butonuna tıklanır. Durum seçenekleri ekranını görüntülenir. 
 Durum Değiştir Seçenek Ekranı

  • "Satış" butonuna tıklanır Teklifin aktarım türü seçim ekranını görüntülenir.
 ERP Aktarım Tür Seçimi

  • "ERP uygulamasına sipariş olarak gönder." butonuna tıklanır. Tarihçe ekranını görülür.
 Tarihçe

  • Tarihçe bilgisini görüntülendikten sonra "Kaydet" butonuna tıklanır. Seçilen teklif sipariş olarak ERP 'ye aktarılır. Teklifin durumunu ise "Satış" olarak güncellenir. Teklifin aktarıldığına dair bilgilendirme mesajı görüntülenir.
 Bilgilendirme Mesajı

Satış İptal Durumu


Bilgilendirme

Teklif kaydının durumunu ERP' den geri almak için ilgili teklif tıklanır ve  "Durum Değiştir" tıklanır. Daha sonra satış iptal ve devam ediyor sırasıyla tıklanır.

API

  • "Satış" butonuna tıkladığında GET/api/v1.0/proposals/getProposalInfo ucu çağrılır. 
  • API ucu için POST/api/v1.0/proposals/exportProposal/{proposalOid}/{exportAs} kullanılır. Api ucuna sessionId, proposalOid ve exportAs (belge tipi) bilgisinin gönderilir.
    • exportAs
    • Entegrasyon yapma = 0
    • Sipariş = 1
    • İrsaliye = 2
    • Teklif = 3

Uygulama

Teklif Kaydının Sipariş Olarak ERP 'ye Aktarım Videosu

Teklif Kaydının Sipariş Olarak ERP'ye Aktarımı.mp4