Logo Portal üzerinde yenileme siparişi oluşturmak için aşağıdaki adımlar takip edilmelidir;
- Sol ana menü üzerinden "Siparişler" tıklanır.
- Sipariş listesi ekranından "+Yeni Sipariş" butonu tıklanır.
- Sipariş oluştur formu açılacaktır.
- Form üzerinde yer alan adımlar takip edilmelidir.
- Müşteri seçimi yapılır.
- Mevcut müşteri'ye ait ürünler (ana paketler) içerisinden yenilemesi yapılacak ürün için, ürün kutusu üzerindeki "Modül/Artırım ekle" butonu tıklanmalıdır.
- Modül/Artırım ekle butonu tıklandığında ilgili ürün için Modül/Artırım ekle sipariş ekranı açılır.
- Ekran üzerinde Satın Alma Tipi, Kiralama Süresi, Pakete dahil hizmet/modüller, yenileme tutarı, ana paket kullanıcı sayısı, son kullanım tarihi bilgileri yer almaktadır.
- "Modüller" ve "e-Devlet Modülleri" akordiyonları ile yenileme sırasında modül ve e-Devlet modülleri alımı yapılmaktadır.
- Modüller akordiyonu içerisinde pakete dahil modüllerin gösterimi yapılmaktadır ve paketten çıkarılamaz.
- e-Devlet modülleri akordiyonu içerisinde pakete dahil e-devlet modüllerinin gösterimi yapılmaktadır ve paketten çıkarılamaz.
- Pakete dahil hizmet/modüller'in gösterimi
- Hesaplama detayları
- Eklenen modül ve e-devlet modülleri ile de hesaplama detayları güncellenir ve yeniden incelenebilir.
- Onayla ve sepete ekle butonu ile seçilen malzeme/modüller sipariş içeriğine eklenecektir.
- Sonraki butonu ile sipariş formunda 3.adım "Ek Bilgiler"e geçilir.
- Sipariş notu, doküman yükleme, kampanya seçim işlemleri yapılır ve "Kaydet ve Devam Et" butonu tıklanarak taslak sipariş oluşturulur.
- Sipariş formunun 4.adımı "Tamamla" adımında da tüm adımlarında seçilen/eklenen bilgilerin özet gösterimi sağlanır.
- "Sipariş Özeti" kutusunda yer alan "Onayla ve Logo'ya Gönder" butonu ile sipariş "Logo'ya İletildi" durumuna gelecektir.
- Sipariş listesi sayfasına yönlendirme yapılacak ve sipariş listesi üzerinden oluşturulan siparişin takibi yapılabilecektir.