Logo Portal üzerinde yenileme siparişi oluşturmak için aşağıdaki adımlar takip edilmelidir;

  • Sol ana menü üzerinden "Siparişler" tıklanır.
  • Sipariş listesi ekranından "+Yeni Sipariş" butonu tıklanır.
  • Sipariş oluştur formu açılacaktır.
  • Form üzerinde yer alan adımlar takip edilmelidir.
    • Müşteri seçimi yapılır.
    • Mevcut müşteri'ye ait ürünler (ana paketler) içerisinden yenilemesi yapılacak ürün için, ürün kutusu üzerindeki "Modül/Artırım ekle" butonu tıklanmalıdır.

  • Modül/Artırım ekle butonu tıklandığında ilgili ürün için Modül/Artırım ekle sipariş ekranı açılır.

  • Ekran üzerinde Satın Alma Tipi, Kiralama Süresi, Pakete dahil hizmet/modüller, yenileme tutarı, ana paket kullanıcı sayısı, son kullanım tarihi bilgileri yer almaktadır.
  • "Modüller" ve "e-Devlet Modülleri" akordiyonları ile yenileme sırasında modül ve e-Devlet modülleri alımı yapılmaktadır.
  • Modüller akordiyonu içerisinde pakete dahil modüllerin gösterimi yapılmaktadır ve paketten çıkarılamaz.
  • e-Devlet modülleri akordiyonu içerisinde pakete dahil e-devlet modüllerinin gösterimi yapılmaktadır ve paketten çıkarılamaz.
  • Pakete dahil hizmet/modüller'in gösterimi

  • Hesaplama detayları

  • Eklenen modül ve e-devlet modülleri ile de hesaplama detayları güncellenir ve yeniden incelenebilir.


  • Onayla ve sepete ekle butonu ile seçilen malzeme/modüller sipariş içeriğine eklenecektir.


  • Sonraki butonu ile sipariş formunda 3.adım "Ek Bilgiler"e geçilir.

  • Sipariş notu, doküman yükleme, kampanya seçim işlemleri yapılır ve "Kaydet ve Devam Et" butonu tıklanarak taslak sipariş oluşturulur.
  • Sipariş formunun 4.adımı "Tamamla" adımında da tüm adımlarında seçilen/eklenen bilgilerin özet gösterimi sağlanır.

  • "Sipariş Özeti" kutusunda yer alan "Onayla ve Logo'ya Gönder" butonu ile sipariş "Logo'ya İletildi" durumuna gelecektir.
  • Sipariş listesi sayfasına yönlendirme yapılacak ve sipariş listesi üzerinden oluşturulan siparişin takibi yapılabilecektir.