You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

Kurumlara Parametre Aktarımı işlemi, verilen filtreler doğrultusunda, Öndeğer ve Parametreler / Ücret Yönetimi menüsü altında yer alan Ücret Parametrelerini, Kurum Ücret Parametrelerine aktarmak için kullanılır. Sistem Ayarları program bölümünde İşlemler menüsü altında yer alır.

Parametreler
İşlem Tipiİşlem çalıştırıldıktan sonra belirlenen filtrelere göre parametrenin ekleneceği, değiştirileceği ya da çıkartılacağının belirlendiği alandır.
Geçerlilik TarihiParametreler geçerlilik tarihi verilerek seçili kurumlara aktarılır. Parametrelerin kurumlara aktarımında geçerlilik tarihi alanında verilen tarih esas alınır.
Öndeğer KurumAktarım işleminin hangi kurumdan yapılacağı bu alandan belirlenir.
Filtreler
Aktarılacak Kurum KoduAktarım işleminin hangi kuruma yapılacağı bu alandan belirlenir.
Ek KesintilerEk Kesinti-1 / İhbar Tazminatı / Masraf / Yasal Kesintiler
Ek MesailerFazla Mesai 1 / Fazla Mesai 2 /Fazla Mesai 3 /Fazla Mesai 4 / Gece Vardiyası
Ek ÖdemelerHarcırah / İhbar Tazminatı / İkramiye / Kıdem Tazminatı
MesailerHafta Tatili / Normal / Resmi Tatil / Çalışılan Tatil / Ücretli İzin / Ücretsiz İzin
Sosyal YardımlarAile Yardımı / Ulaşım Yardımı / Yemek Yardımı / Çocuk Yardımı

Geçerlilik tarihi alanında aktarılan parametrenin hangi tarihten itibaren uygulanacağı belirtilir. Kullanımda dikkat edilmesi gereken en önemli nokta geçerlilik tarihi ile ilgilidir. Atama yapılan bütün parametreler için geçerlilik tarihi aynı olmalıdır. Eğer farklı geçerlilik tarihleri söz konusu ise her bir geçerlilik tarihi için ayrı ayrı toplu atama yapılması veya bütün atamaların tek tek gerçekleştirilmesi gerekir.

Aktarım işleminde yanına hiç işaret koyulmayan parametreler önceden geçerli oldukları sicil kartlarında aynı şekilde uygulanır. Bunlarla ilgili parametre değişikliği söz konusu değildir.

 Uygula seçeneği ile aktarım işlemi gerçekleşir.