Yeni bir destek kaydı oluşturmak için Bölümler menüsü altında yer alan Destek Kayıtları ekranındaki Yeni Destek Kaydı
seçeneğine tıklanır.Destek Kaydı sekmesinde aşağıdaki alanlar girilir.
Firma | |
---|---|
Firma | Destek kaydının hangi firma için açılacağı bu alanda belirtilir. |
Kişi | Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir. Bkz. Kişiler |
Temel Bilgi | |
Destek ID | Destek ID numarası otomatik olarak üretilir. |
Ana Destek ID | |
Tanım | Destek kaydının tanımı yazılır. |
Tarih | Destek kaydının oluşturulma tarihi yazılır. |
Tahmini Bitiş Tarihi | Destek kaydındaki problemin tahmini tamamlanma tarihi yazılır. |
Tamamlama Tarihi | Destek kaydındaki problemin kesin tamamlanma tarihi yazılır. |
Kategori | |
---|---|
Atama / Durum | |
Firma: Destek kaydının açılacağı firma seçilir.
Kişi: Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.
Ana Kategori:Destek kaydının ana kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Alt Kategori: Destek kaydının alt kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Tür: Destek kaydının türü seçilir.
Atanan:Destek kaydının kime atanacağı seçilir.
Atanan Departman:Destet kaydının atanacağı departman seçilir.
Durum:Destek kaydı durumu belirlenir.(Örn:devam ediyor,tamamlandı )
Notlar:Destek kaydının ayrıntılı açıklaması yazılır.
Öncelik: Destek kaydının önem derecesi belirlenir.
Etiketler: Arama yapıldığında bu destek kaydının kolay bir şekilde bulunabilmesi için başına # işareti koyarak bu kaydı hatırlatıcı kelimeler girilir.(örn: #deneme)
Kullanıcılara Bildir:Girilen destek kartının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Oluşturma bilgisi: Destek kaydını oluşturan kullanıcının adını,soyadını ve kartın oluşturulma tarihini otomatik olarak yazar.
Son Güncelleme:Destek kaydını güncelleyen kişinin adını,soyadını ve kartın güncellenme tarihini otomatik olarak yazar.