Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Aktiviteler sekmesinde, kişilerle yapılan her bir telefon görüşmesi, e-posta yazışmaları ve yüz yüze görüşmeler girilir.
Kişiye yeni bir aktivite oluşturmak için Aktiviteler sekmesi altındaki Yeni Aktivite butonu kullanılır. Var olan bir aktivite üzerinde düzenleme yapmak için ilgili aktivite seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.
Logo CRM ürününde aktiviteler, Satış & Pazarlama menüsü altındaki Aktiviteler seçeneği ile kaydedilir. Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Aktiviteler sekmesi, kişi bazında aktivite kaydı oluşturmak için kullanılır. Aktiviteler sekmesi üzerinden yeni bir kayıt oluşturulduğunda, bu kayıt doğrudan kişi kaydına bağlanır. Kişi kartından oluşturulan aktiviteler Satış & Pazarlama > Aktiviteler ekranında da listelenir.
Bir kişiye tanımlanan aktiviteyi diğer kişilere bağlamak için ilgili kişilerin kartındaki İlişkili Kayıtlar > İlişkili Aktiviteler sekmesi kullanılır.
Aktivite tanım ekranının anlatımı için tıklayın.
İlişkili Aktiviteler Sekmesi
İlişkili Kayıtlar sekmesinde yer alan İlişkili Aktivitiler sekmesi ise tercihen sistemde kayıtlı olan aktiviteleri kişiye bağlamak için kullanılır. Ancak İlişkili Aktiviteler sekmesinden de yeni aktiviteler eklenebilir. Bağlantı tuşu ile açılan Aktiviteler listesinde, sistemde tanımlı olan aktiviteler kişiyle ilişkilendirilebilir veya seçeneği ile yeni bir aktivite oluşturulabilir.