IRights tipinde bir nesne oluşturulur. Yetkilendirme işlemi bu nesne üzerinden yapılır. Nesne düzgün oluşturulamadığında NULL değeri döner.

Yetkilendirme için nesne oluşturulduktan sonra bu nesnenin ilgili metot ve özellikleri kullanılarak yetkilendirmede istediğimiz işlemleri yaparız. Bu metod ve özellikler hakkında ayrıntılı bilgi IRights bölümünde verilmiştir. Bu nesne hakkındaki her bilgiye ilgili bölümden ulaşabilirsiniz.

ParametreTypeAçıklama
ARightsTypeLongYaratılacak yetki tipidir. İster tipin index numarası ister değeri geçilebilir.
Return TypeAçıklama
IRightsYetkilendirme yapabilmek için gerekli nesneyi oluşturur.

Rights Types 
1 : Merge : Kullanıcı ve Group haklarının birleşimidir. 
2 : Group Rights : Grup haklarının okur 
3 : User Rights : Kullanıcı haklarını okur.


Right Type 
1 : Terminal yetkilerine ulaşmak için kullanılır. 
2 : İşlem yetkilerine ulaşmak için kullanılır. 
3 : Firma yetkilerine ulaşmak için kullanılır. 
4 : Firmanın Bölüm yetkilerine ulaşmak için kullanılır. 
5 : Firmanın İşyerleri yetkilerine ulaşmak için kullanılır. 
6 : Firmanın Ambar yetkilerine ulaşmak için kullanılır. 
7 : Firmanın Fabrika yetkilerine ulaşmak için kullanılır. 
11 : Firmanın İşyeri giriş yetkileri 
12 : Firmanın İşyeri çıkış yetkileri 
13 : Firmanın Ambar giriş yetkileri 
14 : Firmanın Ambar çıkış yetkileri

VB Örneği
Dim Rights As Variant
Dim b
Dim counter
Set Rights = UnityApp.NewRightsObject(3)
b = Rights.GetRightsByName("Aysu2", 2, 1)  'isyeri 5, bolum 4
Rights.Get (1)
Rights.Set 1, True
Rights.Update
Rights = Empty
C# Örneği
short Rights_Types= 3;
short Right_Type= 6;
short userNr = 2;            
short firmNr = 38;            
short whNr = 1;
UnityObjects.Rights Rights = UnityApp.NewRightsObject(Rights_Types); 
Rights.GetRightsByNumber(userNr, Right_Type, firmNr);
bool right_ok = Rights.Get(whNr);
Rights.Set(whNr, !right_ok);

Telif HakkıKullanım KoşullarıGizlilik
Copyright © 2018 Logo Yazılım