Üretim emirleriyle işlem yapabilmek için kullanacağımız nesne IProductionApplication'dır. Kullanacağımız ilgili methodların hepsi bu nesne içerisinde bulunmaktadır. Hata yakalama rutinleri bile bu nesnenin içinde mevcuttur.
Return Type | Açıklama |
---|---|
IProductionApplication | Üretim Emirleriyle işlem yapabilmenizi sağlayan nesnedir. |
C# Örneği
UnityObjects.ProductionApplication ProdApp = Global.UnityApp.NewProductionApplication();
string ficheNo = "~"; //Fiş numarası
int itemRef = 2; //4 //Mamul referansı
int BOMRef = 1; //Reçete referansı
int RevRef = 1; //Reçete revizyon referansı
int FactoryNr = 0; // Fabrika numarası
int PlnAmount = 1000; // Planlanan üretim miktarı
int uomR = 23; // Mamul kartına bağlı Birim Setinin üretimde kullanılacacak Biriminin referansı
DateTime targetDate = Convert.ToDateTime("30.03.2015");
DateTime ficheDate = Convert.ToDateTime("30.03.2015"); // Fiş tarihi
UnityObjects.PrdItmClsLines ItemClsLines = ProdApp.NewPrdItmClsLines();
int prodOrdRef = ProdApp.ProdOrderAutomaticGenerate(itemRef, BOMRef, RevRef, targetDate, FactoryNr, PlnAmount, ItemClsLines, ficheDate, ficheNo, uomR);
if (prodOrdRef == 0)
{
MessageBox.Show(ProdApp.GetLastError().ToString() + " : " + ProdApp.GetLastErrorString().ToString());
}
else
{
MessageBox.Show("Üretim Emri oluşturulmuştur.");
}
Copyright © 2018 Logo Yazılım