Üretim emirleriyle işlem yapabilmek için kullanacağımız nesne IProductionApplication'dır. Kullanacağımız ilgili methodların hepsi bu nesne içerisinde bulunmaktadır. Hata yakalama rutinleri bile bu nesnenin içinde mevcuttur.

Return TypeAçıklama
IProductionApplicationÜretim Emirleriyle işlem yapabilmenizi sağlayan nesnedir.
C# Örneği
 UnityObjects.ProductionApplication ProdApp = Global.UnityApp.NewProductionApplication();
 string ficheNo = "~";  //Fiş numarası
 int itemRef = 2; //4  //Mamul referansı
 int BOMRef = 1;  //Reçete referansı
 int RevRef = 1; //Reçete revizyon referansı
 int FactoryNr = 0;   // Fabrika numarası
 int PlnAmount = 1000;   // Planlanan üretim miktarı
 int uomR = 23;  // Mamul kartına bağlı Birim Setinin üretimde kullanılacacak Biriminin referansı
 DateTime targetDate = Convert.ToDateTime("30.03.2015");
 DateTime ficheDate = Convert.ToDateTime("30.03.2015"); // Fiş tarihi
 UnityObjects.PrdItmClsLines ItemClsLines = ProdApp.NewPrdItmClsLines();
 int prodOrdRef = ProdApp.ProdOrderAutomaticGenerate(itemRef, BOMRef, RevRef, targetDate, FactoryNr, PlnAmount,    ItemClsLines, ficheDate, ficheNo, uomR);
 if (prodOrdRef == 0)
   {
      MessageBox.Show(ProdApp.GetLastError().ToString() + " : " + ProdApp.GetLastErrorString().ToString());
   }
 else
   {
      MessageBox.Show("Üretim Emri oluşturulmuştur.");
   }


Telif HakkıKullanım KoşullarıGizlilik
Copyright © 2018 Logo Yazılım