Kullanacağınız LogoObjects.exe dosyası ile uyumlu, bağlantı kuracağınız setlere ya registery yada LGold.ini dosyalarından ulaşılarak bağlantı kurulmaktadır.

Bu durum farklı setlerle işlem yapılmak istenildiğinde karışıklığa neden olmakta idi. Objects'in bağlanacağı seti belirlemek için ya sürekli registery kayıtlarını update etmek yada sürekli LGold.ini dosyasını değiştirmek gerekli idi. Bu ihtiyacı eklenen LGSetup methodu ile bağlanacak set bilgisini run-time verme becerisini kazanmış ve rutin işlemlerden kurtulmuş olmaktayız. Registery kayıtlarına veya LGold.ini ve başka bir dosyaya bir kayıt işlemi söz konusu olmadan kullanılacak set belirlenebilir.Bu bilgi kaydedilmeyeceğinden Disconnect işlemlerinde silineceği unutulmamalıdır. Ayrıca LGold.ini dosyasının kullanıldığı durumlarda bu method çalışmaz dolayısıyla ForWebUse özelliğinin FALSE olarak set edilmiş olmasından emin olmak gerekir.

ParametreTypeAçıklama
GoldPath StringLogo programının kurulu olduğu konum belirtilir.Lengine1.exe başka 
bir deyişle aynı yerde bulunan LogoDB.cfg dosyasının konumu belirtilmektedir.
DataPath StringDataPath GoldPath ile aynı bilgi girilmektedir. Eski programlardan kalan bir özelliktir. Şimdi bir işlevselliği kalmamıştır ama boş bırakılmasındansa aynı olmak koşulu ile doldurulması tavsiye edilir.
TaskNumberLongTerminal server kullanıyorsanız terminal tanımlarınızda hep aynıerminal ismi tanımlanacaktır. Bağlantı kurulacak client belirlenmek için bu numara kullanılır. Örneğin 5 makinadan terminal server kullanılacaksa terminal tanımlarında hepsinin TermServ gibi bir terminal bilgisayar kodu olacaktır. TaskNumberlarını ise 1..5 gibi verecek olursak TermSrv.01 .. TermSrv.05 gibi işlenecek ve çakışma yaşanmayacaktır.
LanguageLongSet özellikleriyle uyumlu olan dillerin seçilebileceği alandır. Dil default değeri TÜRKÇE'dir. Türkçe dil değeri 1 ve 0'dır.

VB Örneği
Call UnityApp.LGSetup("C:\UNITY", "C:\ UNITY ", 0, 1)
If UnityApp.Login("LOGO","LOGO",1,0) Then
MsgBox ("Login OK")
Else
string Err=Cstr(UnityApp.GetLastError)+":"+Cstr(UnityApp.GetLastErrorString)
MsgBox(Err)
End If


C# Örneği
UnityApp.LGSetup("C:\\Logo\\Tiger2", "C:\\Logo\\Tiger2", 0, 1);  
if (UnityApp.Login("LOGO", "", 1, 0))
  {
    MessageBox.Show( "Login OK");
  }
else
  {
    string Err = UnityApp.GetLastError().ToString() + ":" + UnityApp.GetLastErrorString().ToString();
    MessageBox.Show(Err);
  }  

Telif HakkıKullanım KoşullarıGizlilik
Copyright © 2018 Logo Yazılım