UnityApplication interface nesnesinden ulaştığımız method ve propery’lerle çalışırken oluşan hataları işleyebilmek için kullanılan bir fonksiyondur.
Fonksiyonun döndürdüğü değer oluşan son hatanın mesaj String’idir. Hata numarası GetLastError fonksiyonu ile alınan hatanın mesajı bu method'la alınır.
Return Type | Açıklama |
---|---|
String | Son operasyondan dönen hatanın mesajını döner. |
VB Örneği
Dim FirmNr As Long
Dim Ok As Boolean
FirmNr = Val(InputBox("Login olunacak Firma Numarasını giriniz."))
If FirmNr = 0 Then
Exit Sub
End If
Ok = UnityApp.CompanyLogin(FirmNr)
If Ok Then
mdiFrmMain.statMain.SimpleText = mdiFrmMain.statMain.SimpleText + " and Company logined ( " + CStr(FirmNr) + " )"
mdiFrmMain.mnuItemCompanyLogout.Enabled = True
mdiFrmMain.mnuItemCompanyLogin.Enabled = False
Else
mdiFrmMain.statMain.SimpleText = " Error code : " & str(UnityApp.GetLastError) & " " & UnityApp.GetLastErrorString
End If
C# Örneği
if (UnityApp.Connect())
{
MessageBox.Show("Connect");
}
else
{
string Err = UnityApp.GetLastError().ToString() + ":" + UnityApp.GetLastErrorString().ToString();
MessageBox.Show(Err);
}
Copyright © 2018 Logo Yazılım