UnityApplication interface nesnesinden ulaştığımız method ve propery’lerle çalışırken oluşan hataları işleyebilmek için kullanılan bir fonksiyondur. Fonksiyonun döndürdüğü değer oluşan son hata numarasıdır.
Return Type | Açıklama |
---|---|
Long | Son operasyondan dönen hatanın numarasını döner. |
eğer Tipi
VB Örneği
Dim FirmNr As Long
Dim Ok As Boolean
FirmNr = Val(InputBox("Login olunacak Firma Numarasını giriniz."))
If FirmNr = 0 Then
Exit Sub
End If
Ok = UnityApp.CompanyLogin(FirmNr)
If Ok Then
mdiFrmMain.statMain.SimpleText = mdiFrmMain.statMain.SimpleText + " and Company logined ( " + CStr(FirmNr) + " )"
mdiFrmMain.mnuItemCompanyLogout.Enabled = True
mdiFrmMain.mnuItemCompanyLogin.Enabled = False
Else
mdiFrmMain.statMain.SimpleText = " Error code : " & str(UnityApp.GetLastError) & " " & UnityApp.GetLastErrorString
End If
C# Örneği
if (UnityApp.Connect())
{
MessageBox.Show("Connect");
}
else
{
string Err = UnityApp.GetLastError().ToString() + ":" + UnityApp.GetLastErrorString().ToString();
MessageBox.Show(Err);
}
Copyright © 2018 Logo Yazılım