IUnityApplication Collection Properties Değişkenleri
Property | Return Type | Members Of | Kullanımı | Açıklama |
---|---|---|---|---|
CAPI | ICAPI | UnityObjects.IUnityApplication | CAPI bilgileriyle çalışabilmek için ICAPI nesnesi oluşturulur. | LBS Unity’de bazı bilgiler özellikli olarak güvenlik açısından ayrı biçimde saklanır. Bu bilgiler veri tabanından okunamaz. Sayısal olarak tutulurlar ve okunduğunda okuyan kişi açısından birşey ifade etmezler. Bu firmalara daha güvenilir bir ortamda çalışmayı sağlar. Önemli bilgiler istenmeyen kişilerin eline geçemez. Unity Objects ile bu bilgiler üzerinde işlem yapılması için ICAPI nesnesi kullanılır. ICAPI nesnesini oluşturarak Kullanıcılar, Firmalar, Firmaların Dönemleri, Bölümleri, İş yerleri, Fabrikaları, Fabrika bölümleri, Ambarları, Terminaller üzerinde işlemler yapabiliriz. Tanımlara erişebilir düzeltebilir, silebiliriz. Özelliklerini değiştirebiliriz. Bu işlemleri ICAPI nesnesinden türeteceğimiz. IFirms, IPeriods, IWareHouses, IDepartments , IDivisions , IFactories, IFactoryDivisions, IUsers nesneleri ile ulaşırız. |
Tables | ITables | UnityObjects.IUnityApplication | LBS Unity Tablolarında çalışmak için ITables nesnesi oluşturulur. | ITables nesnesi ile tüm tablolar üzerinde işlemlerimizi yapabiliriz. İşlemlerimizi kolaylaştıracak bir çok faydalı metot ve özellik vardır. IUnityApplication nesnesinin tüm tablolarını içeren collection tipinde bir nesnedir. Bu nesnenin tüm elemanları ITable tipindedir. Unity Objects Kütüphanesindeki tüm diğer collection tipindeki nesneler gibi count ve item özelliklerine sahiptir. |
TradeGroups | ITradeGroups | UnityObjects.IUnityApplication | Ticari işlem gruplarında işlem yapmak için ITradeGroups nesnesi oluşturulur. | ITradeGroups nesnesi ile ticari işlem grupları üzerinde çalışabiliriz. İşlemlerimizi kolaylaştıracak bir çok faydalı metot ve özellik vardır. Tüm ticari işlem gruplarını içeren collection tipinde bir nesnedir. Bu nesnenin tüm elemanları ITradeGroup tipindedir. Unity Objects Kütüphanesindeki tüm diğer collection tipindeki nesneler gibi count ve item özelliklerine sahiptir. Attributes Types Index Açıklama 0 Hiç biri seçili değil 1 KDV Uygulanmayacak 2 AB KDV Mevzuatı Uygulanacak 3 KDV uygulanmayacak, AB KDV mevzuatı uygulanacak. 4 Ek Vergi (ÖTV) Uygulanmayacak 5 KDV ve ÖTV uygulanmayacak 6 ÖTV uygulanmayacak, AB KDV mevzuatı uygulanacak 7 Hepsi seçili |
FirmParameters | IFirmParameters | UnityObjects.IUnityApplication | Ticari işlem parametrelerinde işlem yapmak için IFirmParametres nesnesi oluşturulur. | FirmParameters özelliği ile ticari sistem parametrelerine ulaşabiliriz. Bu özelliklerin değerlerini okuyabilip, değerlerini değiştirebiliriz. Post edilmeyen değişiklikler veri tabanına yansımaz. |
C# Örneği
int firmNr = Convert.ToInt32(Microsoft.VisualBasic.Interaction.InputBox("Firm Number", "Add Firm", "101", 100, 100));
UnityObjects.Firms Firms = UnityApp.CAPI.Firms;
UnityObjects.Firm Firm = Firms.NewFirm();
Firm.FirmNr = firmNr;
Firm.name = "Firm" + firmNr.ToString();
Firm.set_WorkDays(7, true);
if (Firm.Post())
{
DialogResult res = MessageBox.Show("Would you like to create firm tables?", "CreateTables", MessageBoxButtons.OKCancel);
if (res == DialogResult.OK)
{
bool ok = Firm.CreateTables();
if (ok)
{
res = MessageBox.Show("Would you like to create a period?", "Add Period", MessageBoxButtons.OKCancel);
if (res == DialogResult.OK)
{
UnityObjects.Periods Periods = Firm.Periods;
UnityObjects.Period Period = Periods.NewPeriod();
Period.number = 1;
Period.Active = true;
Period.BeginDate = Convert.ToDateTime("01.01.2010");
Period.endDate = Convert.ToDateTime("31.12.2010");
if (Period.Post())
{
res = MessageBox.Show("Would you like to create period tables?", "CreateTables", MessageBoxButtons.OKCancel);
if (res == DialogResult.OK)
{
Period.CreateTables();
}
}
else
{
MessageBox.Show(UnityApp.GetLastError().ToString() + ":" + UnityApp.GetLastErrorString().ToString());
}
}
}
}
}
else
{
MessageBox.Show(UnityApp.GetLastError().ToString() + ":" + UnityApp.GetLastErrorString().ToString());
}
Copyright © 2018 Logo Yazılım