Ücret parametreleri Excel ile veri aktarımıyla ilgili detaylı bilgiye bu dokümandan ulaşılır.

1. Sistem Ayarları / Öndeğer ve Parametreler/ Ücret Yönetimi / Ücret Parametreleri ekranı açılır.



2. Ücret Parametreleri/ Sosyal Yardımlar ekranında Veri Aktarımı/ İçeri Aktarım seçimi yapılır.

3. Aktarım Türü "Excel" seçilerek "Excel Şablonu Oluştur" butonuna tıklanır.

4. Açılan ekranda ücret parametreleri veri aktarımında kullanacak alanlar belirlenir ve oluşturulan Excel şablonu kaydedilir.

5. Ücret parametreleri veri aktarımı için indirilen Excel şablonunda doldurulması gereken alanlara ait açıklamalar, sütun başlıklarındaki notlar kısmında bulunur. Örneğin; ''TYP'' sütununa sosyal yardım tanımlaması yapıldığı için ilgili satıra ''3'' yazılarak işleme devam edilir.



Not: Ücret parametreleri veri aktarımı için indirilen Excel şablonundaki "Typ'' sütununa sosyal yardım tanımlaması için ''3'' yazılırken, sosyal yardım dışında bir tanımlama yapılacaksa; Mesai- 1, Ek Mesai- 2, Ek Ödeme- 4, Ek Kesinti- 5 yazılarak aynı işlem adımlarıyla içeri aktarım gerçekleştirilir.

6. Ücret parametreleri veri aktarımı için şablona bilgiler girildikten sonra kaydedilir. Kaydedilen şablon Sistem Ayarları/ Öndeğer ve Parametreler / Ücret Yönetimi / Ücret Parametreleri/ Sosyal Yardımlar ekranında sağ click veri aktarımı-içeri aktarım seçimiyle işleme devam edilir.


7. Aktarılmak istenilen Excel'e ''Yükle'' butonu ile dosya dizini seçilerek ulaşılır. "Seç" işlemiyle devam edilir.


8. Aktarılmak istenilen Excel seçimi yapıldıktan sonra ''Sonraki'' butonuyla işleme devam edilir.


9. Excel şablonu oluştururken seçilen alanlara göre aktarıma dahil edilecek alanlar otomatik listelenir.


10. Aktarım şablonundaki kolon başlıklarına göre aktarılacak olan özellik adı ve Excel'deki sütun adı eşleşmiş olarak listelenir.


11. Kontrol tamamlandıktan sonra "Son" butonu ile aktarım başlatılır.

12. Aktarım sonucu ile ilgili kontroller İşlemler/İşlem Durumu ekranından yapılır.