You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Current »

İş akış yönetim sistemi ile iş akışları ve onay mekanizmaları tanımlanarak, sağlıklı iletişim ve iş süreçlerinin otomasyonu sağlanır, operasyonlar hızlı ve hatasız yürütülür, işlem maliyetleri en aza indirilir, onay ve kontrol işlemleri elektronik ortamda izlenir. Böylece kağıda dayalı veya elle yapılan işler azaltılarak iş akışlarının hızlanması, verimlilik artışı ve karlılık sağlanır.

İş Akış Yönetimi ile,

  • sipariş, sevkiyat ve faturalama süreçlerinde kullanıcı ve rol bazında onay akış sistemi tanımlayabilir,
  • bu görevleri zamana bağlı tekrarlanabilen görevler olarak kaydedebilir,
  • iş akışlarının planlı, denetlenebilir ve izlenebilir olmasını sağlayabilirsiniz.

İş Akış Yönetimi parametre seçeneklerine Ticari Sistem Yönetimi bölümünden ulaşabilirsiniz.