You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 5 Next »

e-İrsaliyeye ait durum bilgileri LogoConnect ürünü aracılığıyla güncellenir. e-İrsaliye statüleri İrsaliyeler Listesi üzerinde yer alan “e-İrsaliye Statüsü” alanından izlenir.

 Giden e-İrsaliye için statüler aşağıdaki gibidir:

0: GİB’e Gönderilecek

1: Mühürde/Onayda - İptal Edilemez

2: Mühürlendi/Onaylandı - İptal Edilemez

3: Zarflandı/Paketlendi - İptal Edilemez

4: GİB’e gönderildi - İptal Edilemez

5: GİB’e gönderilemedi

6: GİB’de işlendi - Alıcıya iletilecek - İptal Edilemez

7: GİB’de işlenemedi

8: Alıcıya gönderildi - İptal Edilemez

9: Alıcıya gönderilemedi

10: Alıcıda işlendi - Başarıyla Tamamlandı

11: Alıcıda işlenemedi

12: İrsaliye yanıtı alındı-İptal Edilebilir, Değiştir ve Sil Yapılamaz

14: İade edildi - İptal Edilemez

15: Sunucuya iletildi - İşlenmeyi bekliyor

16: Sunucuda mühürlendi - İptal Edilemez

17: Sunucuda zarflandı -İptal Edilemez

18: Sunucuda hata alındı - İptal Edilemez

22: Sunucuya gönderildi - İptal Edilemez

22: Sunucuya gönderildi

Gelen e-İrsaliye statüleri aşağıdaki gibidir:

1: Alındı - İptal Edilebilir, Değiştir ve Sil Yapılabilir.

2: Alındı - İrsaliye yanıtı oluşturuldu - İptal Edilebilir, Değiştir ve Sil Yapılabilir.

3: İade edildi.

Durumu "Sunucuya Gönderildi" olan e-İrsaliyeler üzerinde Değiştir, Çıkar ve İptal işlemleri yapılamaz.

LogoConnect posta kutusundan Tiger3Enterprice’a kaydedilen satınalma irsaliyelerinin statüsü, irsaliye yanıtı verildiyse “Alındı - İrsaliye yanıtı oluşturuldu”, yanıt verilmediyse “Alındı” olarak güncellenir.