You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 4 Next »

IP Santral

IP santral ayarlamaları için Logo CRM üzerinde bir kaç adım ile aktif edilir. 


I. Aşama :

Proje ve Uyarlama araçları → Sistem Tercihleri → 27. parametre IP santral entegrasyonu aktif olsun işaretlenir.

 Sistem Tercihleri - 27.Parametre

II. Aşama

Logo CRM arayüzünde "Tanımlar> Diğer> IP Santral Ayarları" menüsünden IP santral aktif edilir. IP Santral ayarları sırasında IP santral türü ‘genel’ ve aktif butonunu işaretlemek yeterlidir.

 Tanımlar>Diğer>IP Santral Ayarları

III. Aşama

Logo CRM arayüzünde Tanımlar → Güvenlik → Kullanıcılar ekranından IP santral bilgileri girilir. 

Bilgilendirme

Her bir kullanıcı için ip santral agent id, ip santral dahili bilgisi ve arama geldiğinde aksiyon seçimini yapmalısınız. IP santralden çağrı geldiğinde; hangi kullanıcının hangi dahili ile eşlemesi sağlanır. Kullanıcı aksiyon bilgisi (keypress) seçenekleri ile çağrıyı karşılar.

 Tanımlar > Güvenlik > Kullanıcılar