You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 9 Next »

Amaç

Firma, destek kaydı, teklif, fırsat, aktivite, kişiler ve görevler detay ve liste ekranlarında İşlemler → Hatırlatıcı butonu eklenmiştir. Belirtilen menülerde son kullanıcı ilgili kayda kendine hatırlatma girebilmesi ve hatırlatmanın istenilen zamanda gelebilmesi.

Hatırlatmalar Menüsü

Sol Menü Ağacında Hatırlatmalar Menüsü

Uygulamanın sol tarafındaki menü ağacındaki "Bölümler" başlığı altına "Hatırlatmalar" başlığı eklenmiştir. "Hatırlatmalar" ekranı için rol bazlı yetkilendirme Roller → Temel Rol içerisinde görüntülenmektedir.

 Hatırlatmalar menü içeriği

Hatırlatma menü liste ekranında durum, hatırlatma tarihi, not, kayıt tipi ve ilişkili kayıt bilgisi öndeğer olarak gelmektedir. Durum bilgisi üç farklı (devam ediyor, tamamlandı ve hatalı) gösterimi yer almaktadır. Hatalı bildirim  üzerine fare ile geldiğinizde hata nedenini göstermektedir. 


Bilgilendirme

Hatırlatma menü içeriğinde  eklendiğinde kayıt tipi oluşmaz. Fakat diğer menülerin detay veya liste ekranında bulunan işlemler butonu altındaki hatırlatıcı üzerinden işlem yaptığınızda ilgili menü bilgisini hatırlatma menü-kayıt tipi alanında görüntüleyebilirsiniz ve kayıt tipine tıklandığında ilgili menü başlığına yönlendirme yapılır.

 Yeni hatırlatıcı oluşturma

Hatırlatma Aksiyon Butonları;

Aksiyon butonları hatırlatma menü liste ekranında yer alan  ikon' a tıklanır. ile birlikte incele ve sil aksiyon butonları görüntülenmektedir. İncele aksiyon butonu ile birlikte hatırlatmanın özet bilgisi ekrana gelmektedir. Sil aksiyon butonuna tıklandığında ise seçili aksiyon butonu hatırlatmalar liste ekranından silmeyi sağlamaktadır.


 Hatırlatma aksiyon butonları





e-Posta Menüsü

İşlemler → Hatırlatıcı Oluşturma

e-Posta Ayarları
Tanımlar → e-Postalar ile e-posta ayarları sağlanır. e-Posta türüne göre ayarlama yapılır.

 e-Posta Tanımı

e-Posta Şablonları

"e-posta Şablonları" başlığına tıklandığında "e-posta Şablonları" liste sayfası açılır. Liste sayfasında kolon olarak "Aktif", "Şablon adı" ve "Kayıt türü" kolonları yer alır. Liste ekranında ayrıca yeni şablon oluşturulması için "Yeni e-Posta şablonu" butonu yer alır. 

 e-Posta Şablonları

"Yeni e-Posta şablonu" butonuna tıklandığında "e-Posta Şablonu" penceresi açılır. "e-Posta Şablonu" ekranında "Aktif",  "Şablon adı", "Kayıt türü" ve "İçerik" alanları yer alır. "Aktif" alanı checkbox bir alan olup ön değeri işaretli olur. "Şablon adı" alanı text alandır. "Kayıt türü" alanı ise combobox alan olup "Teklif", "Destek kaydı", "Fırsat", "Firma" ve "Genel" dir.

 e-Posta Şablon içeriği

Bilgilendirme

e-Posta gönderimi yapılan modüller (mevcuttaki Teklif, Destek kaydı, Fırsat kaydı ve Firma) üzerinden e-Posta gönderimi yapılırken "e-Posta şablonu" olarak ilgili modülün şablonları ve "Genel" şablon türleri gösterilir. Yani; Teklif ekranı üzerinden e-Posta gönderimi yapılırken "e-Posta şablonu" olarak "Kayıt türü" alanı "Teklif" ve "Genel" değeri seçilmiş aktif şablon kayıtları gösterir. "Kayıt türü" değerinde "Genel" olarak seçili olan şablon türleri e-posta gönderimi yapılan tüm modüller(Teklif, Destek kaydı, Fırsat kaydı ve Firma) üzerinde gösterilir.

"e-Posta Şablonu" penceresindeki "İçerik" alanı; mevcuttaki modüller üzerinden açılan e-Posta ekranlarıyla aynı yapıda ve işlevdedir. "e-Posta Şablonu" penceresindeki  "Kaydet" butonuna basıldığında girilen bilgiler veri tabanına kaydedilir. "Vazgeç" butonuna basıldığında da "e-Posta şablonu" penceresi kapatılır ve girilen bilgiler veri tabanına kaydedilmez.