j-Platform 3.12 sürümünde yapılan yenilikler aşağıdaki şekildedir:

Sürümde Yer Alan Yenilikler

Sıra No Tanım Açıklama Doküman Linki
1 MUHSGK-1003A beyannamesinde işlem bazında "Tür Kodu" belirlenebilmesi talebi

MUHSGK-1003A beyannamesi "Ödemeler" tabında yer alan "Veri Al" işlem filtrelerine eklenen "Hizmet, Hareket Tür Kodu" seçenekleri üzerinden, hizmet ve işlem türü (makbuz, fatura, gider pusulası) bazında satırların "Tür Kodu" değeri belirlenebilecektir. Böylelikle oluşturulan satırlar için "Tür Kodu" bilgisi de işlem üzerinden atanmış olacaktır.

2 Talep fişine gelir/gider dağıtımı bilgilerinin eklenmesi talebi

Talep fişi hareket satırına "Dağıtım Şekli, Dağıtım Başlangıç Tarihi, Dağıtım Bitiş Tarihi, Dağıtım Süresi (Ay)" alanları eklenmiştir. Alanlarda girilen gelir/gider dağıtımı bilgilerinin talebin bağlantılı olduğu sonraki hareketlere aktarılması sağlanmıştır.

3 İlişkili kayıtların bağlantılarının tek bir ekranda görülebilmesi talebi

Kayıtların sağ tuş menü seçeneklerine "Bağlantı Haritası" özelliği eklenmiştir. "Bağlantı Haritası" ekranında kayıtların önceki ve sonraki bağlantıları akış şeması üzerinden gösterilmektedir. Bu ekran üzerinden "İncele" modunda kayıtlara da erişilebilecektir.

Detay için tıklayınız
4 Esnek vadeli mali yatırımlarda vade açılışından sonra da para yatırılabilmesi talebi

"Vadeli Gelir" türündeki mali yatırımlarda "Para Yatırma" işlemi "Onaylı" durumundaki vade hareketlerinde yapılmaktaydı. "Yürürlükte" olan aktif vade dönemlerinde de "Para Yatırma" işleminin yapılabilmesi sağlanmıştır.

Detay için tıklayınız
5 "Hesaplama Kontrol Kriteri/Satınalma İşlem Türü" seçeneklerine tekliflerin eklenmesi talebi

"Bütçe Yönetimi/Tanımlar/Hesaplama ve Kontrol Kriterleri" kartında "Satınalma Fişleri" işleminin türlerine "Alınan Teklif" ve "Verilen Teklif" seçenekleri eklenmiştir. Bu seçenekler üzerinden teklif türleri de bütçe kalemi için hesaplama kontrol kriteri olarak belirlenebilecektir.

6 Posta kutusuna alınan kayıtlar üzerinden yapılan mükerrerlik kontrolüne bağlı kurum bilgisinin eklenmesi talebi

Kullanıcının eklediği e-Fatura veya e-İrsaliyenin "Posta Kutusu"nda kaydının olması durumu için yapılan "Belge No, Tarih, Cari Hesap" kontrollerine "Organizasyonel Birim" eşitliği kontrolü de eklenmiştir. Diğer alanlar üzerinden yapılan kontrollerin uyması durumunda organizasyonel birim farklı ise çıkan uyarı mesajı ile bilgilendirme yapılması sağlanmıştır.

7 Muavin Defter dökümünde toplamların ay bazında görülebilmesi talebi

"Genel Muhasebe/Defter ve Dökümler/Muavin Defter-Proje Bazlı Muavin Defter" raporları filtrelerine "Aylara Göre Kümülatif Toplam (Basılsın/Basılmasın)" seçeneği eklenmiştir. Rapor "Aylara Göre Kümülatif Toplam: Basılsın" seçimi ile alındığında hesaplarda gerçekleşen işlemler ay bazında gruplanarak listelenecektir. Her ay için "Toplam, Genel Toplam, Devreden Defter Açığı/Devreden Defter Yekünü" değerleri hesaplanacaktır. "Toplam" bilgisi ilgili ayın borç/alacak toplamını gösterirken, "Genel Toplam" bilgisi ilgili ay ve kendinden önceki aylar için kümülatif toplamı göstermektedir.

8 Damga vergisi beyannamesi vergi bildirimlerinin muhasebe hesapları üzerinden oluşturulması talebi

"Damga Vergisi Beyannamesi/Vergi Bildirimi" tabına eklenen "Veri Al" işlemi ile kayıtların otomatik oluşturulması sağlanmıştır. "Veri Al" işleminde seçilen muhasebe hesaplarına ait hareketler beyannamenin vergi bildirimi satırlarını oluşturacaktır.

9 Kiralama işlemlerine ait muhasebe fişlerinde uzun vadeli hesap bağlantılarının yıllara göre ayrılması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Finans Yönetimi/Parametreler" altına;

  • Finansal kiralama kayıtları uzun vadeli hesaplarda yıllara göre muhasebeleşsin
  • Faaliyet kiralama Kayıtları uzun vadeli hesaplarda yıllara göre muhasebeleşsin, seçenekleri eklenmiştir.

Parametre değeri "Evet" seçildiğinde;

  • Ertelenmiş Finansal Kiralama Borçlanma Maliyetleri (Uzun)
  • Finansal Kiralama İşlemlerinden Borçlar (Uzun)
  • Kira Yükümlülüğü (Uzun), bağlantılarında tanımlı yıllar dikkate alınarak kiralama işlemlerinin muhasebeleşmesi sağlanacaktır.
Detay için tıklayınız
10 Faturalarda belge numarası tekilliği kontrolünün vergi numarasına göre yapılması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Finans Yönetimi/Parametreler/Diğer" başlığı altına "Faturalarda Cari Hesap Bazında Belge No Kontrolü" seçeneği eklenmiştir. Parametrede yapılan seçime göre belge numarası tekrarı kontrolü, cari hesap kodu veya carilerin vergi/TC kimlik numarası üzerinden yapılacaktır.

Detay için tıklayınız
11 İnşaat Portali/Hakediş kapağında fiyat farkı tutarının kümülatif gösterilmesi talebi

"Hakediş Detayı/Hakediş Kapağı" ekranına "Kümülatif Fiyat Farkı Tutarı" alanı eklenmiştir. Hakediş dönemine ait "Fiyat Farkı Tutarı" yanı sıra önceki dönemlerdeki fiyat farkı tutarlarına bağlı olarak kümülatif değer de takip edilebilecektir.

12 İnşaat Portali/Yeşil Defter üzerinde poz için arama yapılabilmesi talebi

"Hakediş Detayı" ekranı "Yeşil Defter" tabına "Ara" özelliği eklenmiştir. "Ara" alanında "Poz Kodu/Açıklaması" olarak değer girildiğinde, yeşil defter satırlarda bu değer ile eşleşen kayıtların listelenmesi sağlanmıştır.

13 Talep edilen malzemelerin detaylarına erişilebilecek liste raporu talebi

"Talep Yönetimi/Raporlar/Talep Karşılama Raporu" değişkenlerine "Analiz Boyutu, Proje ve Proje Aktivite" bilgileri eklenmiştir. Bu bilgiler için rapor filtrelerine de ek yapılmıştır. Böylece talep edilen malzemenin analiz detayları bazında filtreleme yapılarak rapor alınabilecek ve rapor çıktısında bu bilgiler takip edilebilecektir.

14 "Hizmet" türündeki muhasebe bağlantı grubu üzerinden iptal muhasebe kodu atamalarının yapılabilmesi talebi

"Hizmet" türünde tanımlanan muhasebe bağlantı grubu üzerinden yapılan muhasebe kodu atamalarına "Satınalma İptal Muhasebe Kodu" ve "Satış İptal Muhasebe Kodu" seçenekleri eklenmiştir. Satış/Satınalma iptal işlemlerinin muhasebe kaydı bu bağlantılarda belirlenen kodlara göre oluşacaktır.

Detay için tıklayınız
15 Cari hesap ekstresinin vergi numarası bazında gruplanarak alınabilmesi talebi

"Finans Yönetimi/Cari Hesap Raporları/Cari Hesap Ekstresi" raporunun "Grup Olarak Al" filtresinin seçeneklerine "Vergi/TC Kimlik Nosuna Göre Grupla" eklenmiştir. Bu değer seçilerek rapor alındığında aynı vergi kimlik numarasına sahip cari hesaplar birleştirilerek gösterilecektir.

Detay için tıklayınız
16 Alternatif malzeme eklendiğinde eklenen malzemelerin birbirlerinin alternatifi olması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Malzeme Yönetimi/Malzeme Hareketleri" parametrelerine "Alternatif Malzemeler Çift Taraflı Eklensin" seçeneği eklenmiştir. Parametre değeri "Evet" iken, malzeme için alternatif seçimi yapıldığında, alternatif seçilen malzemenin alternatifi için de atama yapılacaktır.

Detay için tıklayınız
17 Dövizli işlemler bütçeye yansıtılırken işlemin kuru üzerinden hesaplama yapılması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Bütçe Yönetimi" parametrelerine "Dövizli işlemlerde kullanılan toplam alanı" parametresi eklenmiştir. Parametrede yapılan seçime bağlı olarak dövizli işlemlerin bütçe toplamları "Bütçe parametrelerinde tanımlı gerçekleşen kur" üzerinden veya "İlişkili fişin işlem dövizi kuru" üzerinden hesaplanacaktır.

Detay için tıklayınız
18 e-Defter şematron kontrolünde açılış fişlerinin toplamı üzerinden kontrol yapılması talebi

e-defter Dosya Oluştur ile oluşan yevmiye ve Büyük Defter xml'inde açılış fişlerinin tek fiş olarak yazılması sağlanmıştır.

19 Çek/Senet işlemleri muhasebe bağlantılarının işlem para birimi bazında oluşturulabilmesi talebi

"Genel Muhasebe/Tanımlar/Muhasebe Bağlantı Kodları/Çek-Senet İşlemleri" altından eklenen bağlantı kartlarına "İşlem Para Birimi" filtresi eklenmiştir. Filtrede yapılan seçime bağlı olarak para birimi bazında muhasebe kodu bağlantısı verilebilecektir.

Detay için tıklayınız
20 "Malzemeler" browserında "Muhasebe Bağlantı Grubu" bilgisinin görülebilmesi talebi

"Malzemeler/Tablo Özellikleri" ekranında alanların düzenlenebildiği sihirbaz listesine "Muhasebe Bağlantı Grubu" eklenmiştir. Sihirbaz üzerinden ekleme yapılarak browserda malzemenin muhasebe bağlantı grubu bilgisi görülebilecektir.

21 "Teklif Değerlendirme" ekranında sözleşme veya sipariş kayıtlarının satır bazlı oluşturulabilmesi talebi

"Teklif Değerlendirme" ekranında teklif satırlarına eklenen kutucuklar üzerinden satırlarda seçim yapılabilmesi sağlanmıştır. Böylelikle teklifte yer alan satırların tamamının yanı sıra satırlarında yapılan seçime bağlı olarak da teklifin sözleşmesi ve ya siparişi oluşturulabilecektir.

Detay için tıklayınız
22 İnşaat Portali/Revizyon keşifte excelden aktarım yapılabilmesi talebi

Sözleşme keşfi için oluşturulan revizyon satırlarının excelden aktarılabilmesi sağlanmıştır. "Revizyon Durumu: Taslak veya Revizyon" olan keşfin "Keşif Detayı" ekranında yer alan "Excel'den Keşif Satırları Aktar" butonu üzerinden işlem gerçekleştirilebilecektir.

Detay için tıklayınız
23 Stopaj ve Tevkifat bilgilerinin teklifler üzerinden de takip edilebilmesi talebi

"Fiyat Teklifi" formlarının hareket gridine;

  • Tevkifat bilgilerinin takibi için "Tevkifat Uygulanabilir, Tevkifat Payı, Tevkifat Paydası, Tevkifat Kodu"
  • Stopaj bilgilerinin takibi için "Stopaj Oranı, Stopaj Tutarı, Stopaj Kodu, Stopaj Sebebi" alanları eklenmiştir.

Bunun yanısıra fiyat teklifi toplam bilgilerine eklenen "Stopaj" alanı üzerinden de uygulanan toplam stopaj tutarı bilgisi takip edilebilecektir.

24 "Cari Hesap Fişleri/Ters İşlem Oluştur" seçeneği ile oluşturacak olan fişin türünün seçilebilmesi talebi

"Finans Yönetimi/Hareketler/Cari Hesap Fişleri" üzerinden "Ters İşlem Oluştur" işlemi tetiklendiğinde "Fiş Türleri" listesinin açılması sağlanarak seçilecek türe göre ters işlem kaydının oluşması sağlanmıştır.

25 "İhale Yönetimi" modülünde açılan ve girilen ihale dosyalarının satış/satınalma özelliğine göre ayrıştırılması talebi

"İhale Yönetimi" modülünde;

  • "Açılan İhaleler" üzerinden "Satınalma İhalesi" ve "Satınalma Dosyası" işlemleri
  • "Girilen İhaleler" üzerinden "Satış İhalesi" ve "Satış Dosyası" işlemleri takip edilebilecek şekilde düzenleme yapılmıştır.
26 Varlık tahsis yeri raporunda geçmiş tahsis bilgilerinin de takip edilebilmesi talebi

"Varlık Yönetimi/Raporlar/Varlık Tahsis Yeri Raporu" filtrelerine "Geçmiş Tahsisler: Listelensin/Listelenmesin" seçeneği eklenmiştir. "Listelensin" seçimi ile rapor çalıştırıldığında varlığın mevcut tahsis yerinden önceki tahsis bilgilerine de ulaşılabilecktir.

Detay için tıklayınız
27 Sözleşmelerde "Mal/Hizmet Listesi" dışındaki alanlar için de revizyon yapılabilmesi talebi

Satınalma/Satış sözleşmeleri üzerinden oluşturulan revizyon sözleşmelerde;

  • Başlık bilgilerinde yer alan "Organizasyonel Birim, Bölüm"
  • "İş" sekmesinde yer alan "Başlangıç Tarihi, Bitiş Tarihi, Süre(Gün), Teslim Şekli, Teslim Yeri"
  • "Ödeme Bilgileri" sekmesinde yer alan "Ödeme Yeri, Ödeme Planı"
  • "Sevkiyat" sekmesinde yer alan "Adres Kodu/Açıklaması" ve
  •  "Açıklama" alanlarında değişiklik yapılabilmesi sağlanmıştır.

Bunun yanı sıra revizyon sözleşmelerde "Malzeme/Hizmet Listesi" tabında yeni satır eklenebilecektir.

28 İnşaat Portali/Keşifte yapılan revizyona bağlı olarak güncellenen tutarın sözleşmede görülebilmesi talebi

Onaylı keşifte yapılan revizyon sonucunda güncellenen keşif bedelinin, sözleşme detayına eklenen "Revizyon Sözleşme Bedeli" alanı üzerinden takip edilebilmesi sağlanmıştır.

29 Cari hesap fişlerinin excel üzerinden aktarılabilmesi talebi

"Cari Hesap Fişleri" browserında "Veri Aktarımı/İçeri Aktarım" özelliğinde "Aktarım Türü: Excel" seçildiğinde .xls formatında şablon dosyası oluşturulması sağlanmıştır. Oluşturulan şablonun içeriği doldurulduğunda "Cari Hesap Fişi" kayıtları excel üzerinden içeri aktarılabilecektir.

30 "e-Fatura Bilgileri Güncelleme" işleminin e-Fatura kullanıcısı olmayan cari hesaplar için çalıştırılması talebi

"e-Fatura Bilgileri Güncelleme" işlemi filtrelerine "e-Fatura Kullanıcısı: Evet/Hayır" seçeneği eklenmiştir. Parametrenin "Hayır" seçimine bağlı olarak e-Fatura Kullanıcısı cari hesaplar işleme dahil edilmeyecek sadece e-Fatura Kullanıcısı olmayan cari hesaplar için işlem başlatılacaktır.

31 "Satınalma Sözleşmesi/Bağlı Hizmet Kartı Kullanılsın" alanının parametreye bağlı belirlenebilmesi talebi

Satınalma/Satış sözleşmelerinde bulunan "Bağlı Hizmet Kartı Kullanılsın" seçeneğinin "Sözleşmede Bağlı Hizmet Kartı Kullanılsın: Evet/Hayır" parametresine bağlı olarak belirlenmesi sağlanmıştır.

32 Cari hesap özel kodları bazında "e-Fatura Bilgileri Güncelleme" yapılabilmesi talebi

"Finans Yönetimi/İşlemler/e-Fatura Bilgileri Güncelleme" filtrelerine eklenen "Cari Hesap Özel Kodu 2-3-4-5" seçenekleri üzerinden cari hesap özel kodlarına göre güncelleme yapılması sağlanmıştır.

33 İhale ile karşılanan taleplerde "Yöntem" alanının öndeğer seçilebilmesi talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/İhale Yönetimi/Öndeğerler" altına "İhale Yöntemi Seçimi" eklenmiştir. Bu seçenek üzerinden ihale ile karşılanan tekliflerde "Yöntem" bilgisinin öndeğer seçilebilmesi sağlanmıştır.

34 Kur farkı işlem sonuçlarının detaylarına erişilebilecek rapor talebi

"Cari Hesap Kur Farkı Hesaplama" batch işlemi ile oluşan kur farkı hareketlerinin "Fiktif Kur Farkı Raporu"nda listelenmesi sağlanmıştır. Cari hesap hareketleri işlem para birimi cinsinden gruplanarak gösterildiğinden kümülatif bakiyeler takip edilebilecektir. Fiş tarihindeki kur ile hesaplama işlemi kuru karşılaştırılabilecektir. Böylelikle "Fiktif Kur Farkı Raporu" üzerinden cari hesap kur farkı hesaplama batchi ile oluşan kayıtların kontrolü yapılabilecektir.

Detay için tıklayınız
35 Sunucuda hata alan e-Belgelerin raporlanabilmesi talebi

"e-Dönüşüm/Raporlar" seçeneklerine "Gönderilen e-Belge Kontrol Raporu" eklenmiştir. Rapor üzerinden GİB'e gönderimi sırasında hata alan e-Belgelerin (e-Fatura, e-Arşiv, e-Makbuz, e-İrsaliye) listesine erişilecek ve hata alma sebepleri takip edilebilecektir.

Detay için tıklayınız
36 "Hızlı Talep Karşıla" işleminde tüm satırlar için tek seferde "Karşılama Türü" seçilebilmesi talebi

Taleplerin gerçekleştirilmesi için kullanılan "Hızlı Talep Karşılama" işleminin "Karşılama Önerileri" ekranından önce açılan sayfasına "Karşılama Türü" alanı eklenmiştir. Talep içerisindeki tüm satırların bu alanda seçilen işlem türü dikkate alınarak karşılama önerilerinin oluşması sağlanmıştır.

37 "Cari Hesap Ekstresi" üzerinden açılan faturalarda "e-Fatura Görüntüleme" yapılabilmesi talebi

"İncele" modunda açılan faturaların ve "Cari Hesap Ekstresi" raporu üzerinden erişilen faturaların sağ tuş menü seçeneklerinde yer alan "e-Fatura Görüntüle, e-Arşiv Fatura Görüntüle" işlemlerinin kullanılabilmesi sağlanmıştır.

38 "Kullanıcı/Grup Listesi" raporunda kullanım dışı durumundaki kullanıcıların raporlanabilmesi talebi

"Denetim Raporları/Kullanıcı-Grup Listesi" raporuna eklenen "Kullanıcı Durumu" filtresi üzerinden "Kullanımda" ve ya "Kullanım Dışı" durumundaki kullanıcılar için filtreleme yapılabilecektir. Bunun yanı sıra rapora eklenen "Kullanıcı Durumu" ve "Engellenme Tarihi" alanları üzerinden kullanıcıların durumu ve kullanım dışına alındıkları tarih takip edilebilecektir.

39 "Satış Noktası" üzerinden dövizli işlem yapılabilmesi talebi

"Satış Noktası" üzerinden dövizli fatura oluşturulabilmesi ve döviz cinsinden tutarların takip edilebilmesi sağlanmıştır.

Detay için tıklayınız
40 Banka hesaplarında "Hesap No" alanı karakter sayısının artırılması talebi

Yabancı ülkelerde kullanılan hesap bilgileri dikkate alınarak banka hesap kartı "Hesap No" alanının karakter sayısı artırılmıştır.

41 Hizmet faturalarında miktarın 1 olacak şekilde öndeğer gelmesi talebi

 "Alınan/Verilen Hizmet Faturası" türündeki faturaların miktar alanında "1" öndeğerinin gelmesi sağlanmıştır.

42 "Tevkifat Kodları" listesinin GİB'in yayınladığı yeni listeye göre güncellenmesi talebi

25.10.2022 tarihinde yayınlanan tebliğde belirtildiği üzere "Tevkifat Kodları" listesindeki "627" nolu tevkifat kodunun oranı "5/10" olarak güncellenmiştir.

Sürümde Yer Alan İyileştirmeler

Sıra No Tanım Açıklama Doküman Linki
1 Yevmiye madde numaralandırma işleminin, sistem ve kurum tabloları farklı veri tabanında olduğunda da kullanılabilmesi talebi

Kurum bazında veri tabanı kullanımının olduğu durumlarda (sistem ve kurum tabloları farklı veri tabanında tutulduğunda) "Yevmiye Madde Numaralandırma" işlemi üzerinden numaralandırma yapılabilmesi sağlanmıştır. 

2 Devir uygulamasında "Kurum Kartı Kopyalama" işleminde alınan hatanın düzeltilmesi

Devir uygulamasında "Kurum Kartı Kopyalama" işlemi başlatıldığında alınan hata düzeltilmiştir.

3 "Çek/Senet Girişi" işlemlerinde "Organizasyonel Birim Grup Kodu" filtresine göre muhasebe bağlantılarının oluşması talebi

Çek/Senet girişi muhasebe fişinin, cari hesabın muhasebe bağlantısındaki "Organizasyonel Birim Grup Kodu" filtresi kontrol edilerek oluşması sağlanmıştır.

 

4 "Zamanlanmış Görevler/İşlem Çalışma Parametreleri" tanımlarının "e-Fatura Bilgileri Güncelleme Servisi" seçiminde de listelenmesi talebi

"e-Fatura Bilgileri Güncelleme Servisi" için zamanlanmış görev tanımı yapılmak istendiğinde servise bağlı "İşlem Çalışma Parametreleri" tanımlarının listelenmesi sağlanmıştır. Böylelikle parametreler üzerinden zamanlanmış görev tanımlanabilecektir.

5 Muhasebe hesabı için "Zorunlu Proje Dağıtımı" kontrolü seçili olduğunda muhasebe fişinde proje kontrolü yapılması talebi

Muhasebe hesap kartında "Dağıtım Kontrolü: Zorunlu Proje Dağıtımı" seçildiğinde, muhasebe fişinde ilgili hesap için "Analiz Detayları" tabında "Analiz Boyutu" olması şartı aranmadan "Proje Kodu" seçilmesi zorunlu hale getirilmiştir.

6 Ödeme/Tahsilat noktası için tanımlanan muhabese bağlantılarının kasa içerisinden fatura girişi yapıldığında da kullanılabilmesi talebi

"Kasa İşlemleri" üzerinden düzenlenen "Alınan Hizmet Faturası" türündeki kayıtların "Ödeme/Tahsilat Noktası"na bağlı muhasebe hesaplarına göre muhasebeleşmesi sağlanmıştır.

7 Talep karşılama işleminde ekranda bulunan "Öndeğerleri Kaydet" özelliğinin kullanılabilmesi talebi

"Hızlı Talep Karşılama" ve "Talep Karşılama" işlemleri checkbox alanlarının seçimi için ekranın alt bölümünde bulunan "Öndeğerleri Kaydet" özelliğinin kullanılması sağlanmıştır.

8 "Bütçe Özeti Raporu" excel olarak alındığında "Kullanılan Toplam" kolonuna veri gelmesi talebi

"Bütçe Özeti Raporu" excel çıktı tipinde alındığında "Kullanılan Toplam" kolonuna sonuçların yansıması sağlanmıştır.

9 Satış iade faturasında "İrsaliye yerine geçer" özelliğinin kullanılabilmesi talebi

"İrsaliye Yerine Geçer" özelliğinin kullanımı, faturanın e-Fatura/e-Arşiv olmasından bağımsız organizasyonel birimin e-Fatura/e-Arşiv Kullanıcısı olması durumuna göre kontrol edilecek şekilde düzenlenmiştir.

10 Onaylı durumundaki satınalma dosyasının hizmet türündeki satırlarında da birim fiyat değişikliği yapılabilmesi talebi

"Onaylı satınalma dosyalarında birim fiyat alanı güncellensin" parametresine bağlı olarak onaylı durumundaki satınalma dosyalarının "Hizmet" türündeki satırları için de "Birim Fiyat" değerinin değiştirilebilmesi sağlanmıştır.

11 Banka Muhasebe Mutabakat Raporu'nda borç/alacak tutarlarındaki eşitsizliğin düzeltilmesi

"Banka Muhasebe Mutabakat Raporu"nda "Çek Çıkış Banka Tahsil ve İşlem Bordrosu-Müşteri Çeki-Bankada Tahsil" kayıtlarının "İşlem Tutarı Borç" ve "İşlem Tutarı Alacak" değerlerinin gösterimi ile ilgili düzenleme yapılarak toplamlardaki eşitlik sağlanmıştır.