You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Current »

Talep fişi ile kaydedilen taleplerin ne şekilde karşılanacağı, karşılanacak miktarlar ve diğer bilgiler talep karşılama işlemi ile kaydedilir. 

Talep Karşılama işlemlerini kaydetmek için önce ilgili talep fişi daha sonra sağ fare tuşu menüsündeki Talep Karşıla seçilir. Karşılanacak talep hareketleri penceresinde talep fişinde kaydedilen malzeme ve/veya hizmetlere ait bilgiler 

  • Tarih
  • Fiş Numarası
  • Tür
  • Malzeme/Hizmet Kodu
  • Malzeme/Hizmet Açıklaması
  • Varyant Kodu
  • Varyant Açıklaması
  • Karşılama Türü
  • Temin Tarihi
  • Miktar
  • İptal Edilen Miktar
  • Karşılanan Miktar
  • Birim
  • Ambar kolon bilgileri ile ayrı birer satır olarak yer alır. 

Karşılanacak talep hareketleri seçilir ve Sonraki düğmesi tıklandığında açılan Diğer Karşılama Yöntemleri Seçimi penceresinde bekleyen miktarların ne şekilde karşılanacağı belirlenir.