You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 7 Next »

Logo CRM setup ile kurulum yapıldıktan sonra tarayıcıdan Logo CRM'e girildiğinde, sol tarafta Tanımlar bölümünün altındaki ERP Entegrasyonu> ERP Entegrasyon Seti tanımını şu şekilde yapılır:

Sağ üst köşede kırmızıyla işaretlenmiş Yeni Entegrasyon seti butonundan yeni entegrasyon tanımlanır.

 1.Adım

Yeni seçildiğinde, aşağıdaki ekran açılır. Burada Tanım alanına firma ismi girilir. Altındaki tüm kutucuklar işaretlenmeli ve hangi ERP uygulaması ile entegre edilecekse o uygulama seçilmelidir.

Servis Link de port numarası öndeğer olarak 80 gelir. Eğer farklı bir port numaranız varsa servis linkine eklenir. Servis ve ERP servis linkleri eğer localhost dışında başka sunucu da ise sunucu IP bilgisini eklenir.

 2.Adım

ERP web servis linkine ise LogoObjectService.dll dosyasının bulunduğu dizin adresini girilir. Bu dosya kurulum yapılan dizin altında LogoObjectService klasörünün altındadır.

ERP güvenlik kodu alanına, kod girilmelidir. Bunun için bilgisayar da hangi ERP uygulaması kurulu ise, (Logo GO Plus, Tiger vs.) kurulu olduğu dizindeki LogoObjectService klasörüne tıklanır.

Bu klasörün içinde LogoObjectService application bulunmaktadır. Yönetici olarak çalıştırılır. Kullanıcı ismi olarak LOGO girilmeli ve şifre alanı boş bırakılmalıdır. Açılan ekranda Security Code kısmında kod oluşturulur.

 3.Adım

Bu kod, ERP GÜVENLİK KODU alanına kopyalanır.

 4.Adım

Logo CRM veritabanı bilgisi alanına Logo CRM veritabanı sunucusu olarak, IIS'in kurulu olduğu sunucunun IP'si yazılmalıdır. Eğer IP yazıldığında sorun çıkarsa, IP yerine sadece localhost yazılır. 

CRM veritabanı türü olarak kullanılan veritabanı seçilir. SQL sunucu doğrulaması yapılır. CRM veritabanına verilen isim, CRM Veritabanı Adı alanına yazılır.

 5.Adım



ERP veritabanı bilgisini aşağıdaki gibi doldurulmalıdır. ERP veritabanı sunucusu alanında sorun olması halinde localhost yazılmalıdır.

 6.Adım

Kontrol kısmında uygun olan seçenekler tercih edilir.

 7.Adım


ERP uygulama ayarları uygun şekilde doldurulur.

 8.Adım

  

Senkronizasyon

Senkronizasyon için CRM Enterprise lisansı ve entegrasyon setinin tanımlanmış olması gerekmektedir.

Entegrasyon seti tanımlı ise sol taraftaki panelde Tanımlar altındaki ERP entegrasyon setlerine tıklanır. Açılan panelde tanımlı seti görüntülenir. İşlemler menü seçilir ve Senkronize Et alanı açılır. Buradan birimler, ürünler ve firmalar senkronize edilir.

 9.Adım