Diva 2021.R10 sürümünde yer alan yenilikler şunlardır:

Sürümde Yer Alan Yenilikler

Sıra No Tanım Açıklama
1 Stok Kartı Giriş ekranında KDV alanının zorunlu hale getirilmesinin sağlanması

Stok Giriş ekranında KDV alanı zorunlu olarak düzenlenmiştir.

2 Teslim Edilmeyen Ürünler raporuna telefon bilgisinin eklenmesinin sağlanması

Diğer telefon bilgileri Teslim Edilemeyen Ürünler raporuna eklenmiştir.

3 El Terminali uygulamasında şube bilgisinin görüntülenmesinin sağlanması

El terminali web uygulamasında iş emri listesine şube bilgisi eklenmiştir.

4 Diva-Tiger-Go3 entegrasyonunda cari bilgilerin güncellenmesine ait çalışmalar

DivaGateway uygulamasında Kullanıcı Tanımları - Değiştir - Kullanıcı Değiştir ekranına "Cari Kart Güncellenmesin" isimli checkbox eklenmiştir.
Checkbox işaretli ise, cari her iki yönde de güncellenmeyecek, sadece kayıt yoksa ekleme işleminin yapılması sağlanmıştır.

5 DivaGateway Entegrasyon Parametreleri ekranında entegrasyon yönü için log eklenmesinin sağlanması

Entegrasyon parametreleri ekranındaki entegrasyon yönü ve durumundaki değişikliklerin loglanması sağlanmıştır.

6 Ekspress Nakliye Montaj Raporu geliştirmesinin sağlanması

Satış - Satış Raporları - Ekspress Nakliye Montaj Raporu adında yeni bir rapor oluşturulmuştur.

7 Manuel Stok Raporu geliştirmesinin sağlanması

Manuel Stok Giriş Raporu adında yeni bir rapor oluşturulmuştur.

 

 

8 Müşteri Bazında Satış Raporuna yeni alanların eklenmesinin sağlanması

Satış - Raporlar - Satış Raporlar - Müşteri Bazında Satış Raporuna; Maliyet Tipi filtresi eklenmiştir.

9 Satış sözleşmesi için ek alan talebinde geliştirme yapılmasının sağlanması

Pos Satış Faturası-Fatura listesi ekranında; Satış Sözleşmesi butonuna tıklayınca açılan rapora yön resim bilgisi eklenmiştir.

10 Kasa Ekstre Raporunda her yeni sayfa için başlık bilgisinin getirilmesinin sağlanması

Kasa Ekstre Raporunda Başlık Bölümü tüm sayfalarda gösterilecek şekilde tasarım düzenlemesi yapılmıştır.

11 Koordinat karakter sayısının güncellenmesinin sağlanması

Ek bilgiler koordinat ve cep telefonu alanlarında; minumum ve maksimum karakter sayısını otomatik tanımlaması sağlanmıştır.

12 Şube Ek Bilgi güncellemelerinin BranchSelect servisine dahil edilmesinin sağlanması

Çalışma Saatleri, Ek GSM Bilgileri, Ek Koordinat Bilgileri güncellendikten sonra, şube üzerinde güncelleme tarihi düzenlenecek şekilde çalışma yapılmıştır.

13 Tiger-Diva yönünde satınalma iade irsaliyesi entegrasyonu geliştirmesinin sağlanması

Tiger - Diva yönünde "Satınalma İade İrsaliyesi" entegrasyonu hazırlanmıştır.

14 Satış ekranında depo isimlerinin görüntülenmesinde düzenleme sağlanması

Perakende Satış Faturası ekranında, depo isimleri tam görünecek şekilde düzenleme yapılmıştır.

Sürümde Yer Alan İyileştirmeler

Sıra No Tanım Açıklama
1 İptal edilmek istenen faturada satış adedine göre yüklenmesinde düzenleme sağlanması

İlgili parametre değeri 0 veya 100.000' den büyük bir değer ise 100.000' den fazla miktar girişi engellenmiştir.

2 BA/BS Formu ondalıklı limit girilmesi için düzenleme yapılmasının sağlanması

Numerik değer girilen tüm rapor parametrelerinde virgülden sonra yazılan değerlerin raporlarda düzenlemesi sağlanmıştır.

3 Depo İş Emirleri ekranında hizmet stok kartlarının kapatılmasında düzenleme sağlanması

Hizmet stokların stok hareketi olmayacağı için, depo iş emrine eklenmesi engellenmiştir.

4 Satış işlemlerinde uygulama açık kaldığı durumda fatura tarihine göre kayıt edilmesinde düzenleme sağlanması

Uygulamanın açıldığı tarih ile fatura kesim tarihi kontrolü eklenmiştir. Uygulama açılış tarihi faturanın kesildiği andaki tarihten farklı ise kullanıcıya sayfayı yeniden açması için uyarı verilmesi sağlanmıştır.

5 Siparişten yüklenen işlem sonrasında depo değiştirildiğinde miktar değişikliğine kontrol eklenmesinin sağlanması

Serili stoklarda; depo emanet depo olarak değiştiği durumda seriler temizlenip miktarı 1 olarak düzenlenebildiğinden, Emanet Depo seçildiği durumda kalem miktarının değişmemesi sağlanmıştır.

6 e-Fatura Gelen kutusunda fatura çıktısının toplu alınmasının sağlanması

UBL içerisinde dizayn bulunmayan belgeler için e-Logo Pdf datasının e-Logo servisinden alınması sağlanmıştır.

7 Garanti aktivasyonunda ürün bilgilerinin tek ürün olarak görüntülenmesine düzenlenme sağlanması

Bir satış faturası içerisinde birden fazla eski fatura için ek garanti satışı yapıldığında, garanti aktivasyonu için çıkan AHB butonlarında doğru stok bilgisinin gösterilmesi sağlanmıştır.

8 Perakende Satış Faturası ekranında e-Posta adres bilgisi zorunluluğunda düzenleme sağlanması

Satış Faturası ekranında ilgili parametre aktif edildiğinde "e-Posta Alınamadı" kutucuğu işaretli ise e-Posta alanının boş olarak kaydedilmesi sağlanmıştır.

9 Pos Satış Faturası Yeni ekranında Cep Telefonu Alınamadı bilgisi işaretliyken alınan uyarının düzenlenmesinin sağlanması

Pos Satış Faturası Yeni ekranında ilgili parametre aktif olduğunda ve Cep Telefonu Alınamadı kutucuğu işaretlendiğinde, cep telefonu bilgisi olmadan faturanın kaydedilmesi sağlanmıştır.

10 Bakım Onarım Formunun Excel' e alınmasında düzenleme yapılmasının sağlanması

Bakım Onarım Formlarının Excel' e basılması sırasında sayfadaki tüm filtrelerin yerine sadece dolu olan filtrelerin aktarılması için çalışma yapılmıştır.

11 Servis Bakım Onarım Formu ekranında düzenleme sağlanması

Servis Bakım Onarım Formu ekranında faturalandırma yaparken yeni ekrana yönlendirme yapılarak düzenleme sağlanmıştır.

12 El Terminali uygulamasında alt bölümün görüntülenmesinde düzenleme sağlanması

El terminali web uygulamasında; AHB bilgi ekranında kayıt sayısının fazla gelmesi durumunda kullanıcının scroll yardımıyla seçmek istediği kaydı görüntülemesi sağlanmıştır.

13 Satış Raporları-Acil Sipariş Hizmet Seviyesi Raporunda düzenleme sağlanması

Acil Sipariş Hizmet Seviyesi Raporunda alınan uyarı düzenlenmiştir.

14 Fatura kaydederken cep telefonu zorunluluğu uyarı mesajında düzenleme sağlanması

Tüketiciden telefon numarası alınamadığında ve "Fatura ve Sevk adresi aynı" seçeneği işaretlenmemiş olduğunda çıkan uyarı düzenlenmiştir.