Amaç
Tanımlanan mail adresini dinleyerek gelen maillerin konusundaki içeriğe göre ilgili kişilere destek sürecinin iş olarak atanması ve alınan aksiyonun mail gönderen kullanıcıya gönderilmesi amaçlanmıştır.
Senaryo
Destek mail adresi dinlenerek; gelen maillerin konu kısmında Flow geçiyorsa Logo Flow Destek ekibine, ERP geçiyorsa ERP Destek ekibine, eLogo geçiyorsa eLogo Destek ekibine, bunların dışında kalan diğer tüm mailler için de Genel Destek ekibine işlerin otomatik atanması sağlanmıştır. Grup üzerine atanan işler için yetkili kişi kaydı üzerine alır ve çalışmaya başlar. Genel Destek ekibine düşen işler ise; İş Atama yönlendirmesi ile istenilen kişiye yönlendirilir ve o kişinin kaydı üzerine alması sağlanır. Kayıt üzerindeki aksiyon tamamlandıktan sonra kayıt kapatılır, talebi kapatan kişi tarafından seçilen kayıt durumu ve açıklaması maili gönderen kişiye sistem tarafından iletilir.
Akış Dosyası (.xnm)
Aşağıdaki dosyayı indirerek uygulamaya aktarabilirsiniz. İçeri aktarma işleminin nasıl yapıldığına dair bilgi için Aktar bölümünü inceleyebilirsiniz.
Form Şablonu
Destek Süreci için oluşturulmuş ekran tasarımı aşağıdaki gibidir.
Akış Şablonu
Destek Süreci için oluşturulmuş akış şablonu aşağıdaki gibidir.
Konfigurasyon
1- Destek Süreci designer üzerinden içeri aktarılmalıdır.
2- Akıştaki formlara onay verecek kullanıcıların tanımlanması gerekmektedir. bknz. Form Onay Yetkilendirmesi
3- Akış kaydedilmelidir.
4- Mail Dinleme tipinde bir otomatik süreç tanımı yapılarak başlatılacak akış olarak Destek Süreci seçilmelidir. bknz. Mail Dinleme
5- Testler sonrasında canlı kullanıma alınacağı zaman yayınlama işlemi gerçekleştirilmelidir. bknz. Akış Yayınlama