You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

Departman eklemesi yapmak için uygulama menüsünden “Şirket Yönetimi” ana modülüne, bu modülden de “Departmanlar”a tıklanır. “Departman - Listeleme” ekranından sisteme daha önceden kaydedilmiş olan departman kayıtları görüntülenmektedir. Yeni bir departman kaydı eklemek için ekrandaki “Ekle” butonuna basılmaktadır.

“Departman - Ekleme” ekranında gerekli alanların doldurulmasının ardından “Kaydet” butonuna basılmaktadır. Böylece yeni bir departman eklemesi gerçekleşmiş olup sistem, ilgili kullanıcıyı “Departman - Düzenleme” ekranından “Detay” sekmesine yönlendirmektedir.

“Detay” sekmesinden departmana ait bilgiler görüntülenebilir ve bu bilgiler üzerinde değişiklikler yapılabilmektedir.

“Birimler” sekmesinden ilgili departmana ait birim eklemeleri yapılmaktadır. Departmana ait yeni bir birim eklemesi yapmak için ekranda yer alan ekleme butonu “+” kullanılmaktadır. Açılan “Birim - Ekleme” ekranından gerekli alanlar doldurulduktan sonra “Kaydet” butonuna basılmaktadır. Bu şekilde yeni bir birim eklemesi gerçekleşmiş olmaktadır. Eklenen birime ait bilgilerde değişiklikler yapmak için ekranda yer alan “Düzenleme” butonu kullanılmaktadır. Açılan “Birim - Düzenleme” ekranında gerekli alanlardaki düzenlemeler yapıldıktan sonra “Kaydet” butonuna basıldığında yapılan değişiklikler başarıyla kaydedilmiş olmaktadır.