e-İrsaliyeye ait durum bilgileri LogoConnect ürünü aracılığıyla güncellenir. e-İrsaliye statüleri İrsaliyeler Listesi üzerinde yer alan “e-İrsaliye Statüsü” alanından izlenir.

 Giden e-İrsaliye için statüler aşağıdaki gibidir:

  • 0: GİB’e Gönderilecek.
  • 1: Mühürde/Onayda - İptal Edilemez.
  • 2: Mühürlendi/Onaylandı - İptal Edilemez.
  • 3: Zarflandı/Paketlendi - İptal Edilemez.
  • 4: GİB’e gönderildi - İptal Edilemez.
  • 5: GİB’e gönderilemedi.
  • 6: GİB’de işlendi - Alıcıya iletilecek - İptal Edilemez.
  • 7: GİB’de işlenemedi.
  • 8: Alıcıya gönderildi - İptal Edilemez..
  • 9: Alıcıya gönderilemedi.
  • 10: Alıcıda işlendi - Başarıyla Tamamlandı.
  • 11: Alıcıda işlenemedi.
  • 12: İrsaliye yanıtı alındı-İptal Edilebilir, Değiştir ve Sil Yapılamaz.
  • 14: İade edildi - İptal Edilemez.
  • 15: Sunucuya iletildi - İşlenmeyi bekliyor.
  • 16: Sunucuda mühürlendi - İptal Edilemez.
  • 17: Sunucuda zarflandı -İptal Edilemez.
  • 18: Sunucuda hata alındı - İptal Edilemez.
  • 22: Sunucuya gönderildi - İptal Edilemez.
  • 22: Sunucuya gönderildi.

Gelen e-İrsaliye statüleri aşağıdaki gibidir:

  • 1: Alındı - İptal Edilebilir, Değiştir ve Sil Yapılabilir.
  • 2: Alındı - İrsaliye yanıtı oluşturuldu - İptal Edilebilir, Değiştir ve Sil Yapılabilir.
  • 3: İade edildi.

Durumu "Sunucuya Gönderildi" olan e-İrsaliyeler üzerinde Değiştir, Çıkar ve İptal işlemleri yapılamaz.

LogoConnect posta kutusundan Tiger3Enterprise’a kaydedilen satınalma irsaliyelerinin statüsü, irsaliye yanıtı verildiyse “Alındı - İrsaliye yanıtı oluşturuldu”, yanıt verilmediyse “Alındı” olarak güncellenir.