1.Yeni Uygulama Oluştur diyerek uygulamaya bir isim verilir ve ardından Oluştur butonuna tıklanır.

Uygulamayı butonuna tıklanır.

2. Excel veri kaynağına bağlanılır.

Veri kaynağına bağlanırken yukarıdaki ekran görüntüsünde yer alan iki seçenek de kullanılabilir.

a. Dosyalardan ve diğer kaynaklardan veri ekleme

Öncelikle kullanılacak veri kaynağı, aşağıdaki dosya yolunun içerisine eklenir.

C:\ProgramData\Qlik\Sense\Integrations

Ardından Logo Mind Insight tarafına geçerek Dosyalardan ve diğer kaynaklardan veri ekleyin bölümüne tıklanır.

Dosya Konumlarının altında yer alan Paylaşılan Dosyalar'a tıklanır.

Logo_Integrations_Folder'a tıklanarak bağlanmak istenen Excel dosyası seçilir.


Kullanılacak tablo ve alanlar belirlenir.

Ardından Veri ekle butonuna tıklanarak veriler yüklenir.

Veriler başarıyla yüklendi bildirimi kapatıldıktan sonra Düzenle diyerek rapor tasarlanabilir. 


b. Kod Düzenleyici ile veri ekleme

Kod Düzenleyici bölümüne tıklanır.

Ekranın sağ tarafında yer alan Klasör bölümüne tıklanır.

Açılan ekrandan Excel veri kaynağı seçilir.

Eklenmek istenen tablolar seçilerek Kod Ekle butonuna tıklanır.

Açılan ekrandan sağ üst taraftaki Verileri Yükle butonuna tıklanarak veriler yüklenir.

En üst sol köşedeki Gezinti butonuna tıklanarak Uygulamaya genel bakış seçilir.


3.Aşağıdaki ekran görüntüsündeki gibi Yeni sayfa oluştur bölümüne iki şekilde tıklanabilir.

Düzenle butonuna tıklanarak rapor düzenlemeye başlanır.