Kullanıcı eklemek için ana sayfadaki Kullanıcılar butonuna tıklanır.

Kullanıcı eklemek için uygulamaya yönetici kullanıcı ile giriş yapmak ve yeterli sayıdaki lisanslı kullanıcıya sahip olmak gerekir.

Ekle butonuna tıklayarak tanımlanacak kullanıcı bilgileri girilir.

Kullanıcı Türü olarak Lokal veya Active Directory şeklinde seçim yaptıktan sonra Kullanıcı adı ve şifre belirtilir. Kullanıcı için kullanıcı veya yönetici şeklinde bir rol belirlenir ve Kaydet butonuna tıklanarak oluşturulan kullanıcı kaydedilir.

Oluşturulan kullanıcı seçildikten sonra kullanıcı durumu pasiften aktife çevrilir.

Bir kullanıcıya atanmış bir lisansın başka bir kullanıcıya atanabilmesi için ilk kullanıcının son login tarihinden itibaren 7 gün geçmesi gerekir. İlgili lisans bu süre içinde karantinada tutulur.


Oluşturulan yeni kullanıcı ile sisteme giriş yapılır.

Kullanıcı silmek için kullanıcı seçilerek pasif hale getirilir. Ardından kullanıcı tekrar seçilir ve Sil butonuna tıklayarak silinir.