Yenilikler

1-KVKK Geliştirmeleri Kapsamında Bilgilerin Diva Ürününe İşlenmesi Talebi

Müşteri özel SMS entegrasyonu ile her saat, KVKK izin iptali yapan müşterilerin Diva ürününde de hayır olarak güncellenmesi sağlanmıştır.

2-KVKK İzin Bilgilerin CRM Firmasına (Inn the Box) İletilmesi Talebi

CRM entegrasyonu için CRM'e gönderilen cep telefonu izin bilgilerinin KVKK tablolarından alınması sağlanmıştır.

3-Gider Pusulası Çıktısında Değişiklik Yapılmasının Sağlanması

Fatura dizaynına Birim alanı eklenmiştir.
Parametreye bağlı olarak gösterilen 6 adet açıklama alanı eklenmiştir.
Farklı KDV oran ve tutarları eklenmiştir.

4-Diva Ürününde Hazırlanmış Mis Raporlarının Otomatik Gönderilmesinin Sağlanması

MIS raporlarının belirlenen mail adreslerine otomatik olarak gönderilmesi sağlanmıştır.

5-MIS Raporlarının Diva Ürününden Alınması - OMV Veri Doluluk Oranları (Günlük)

MIS Raporları / OMV Veri Doluluk Oranları isimli rapor DevExpress ile hazırlanmıştır.

6-Manuel Stok Girişlerinin Engellenmesi Talebi

Tedarikçi irsaliyesi/faturası haricinde tüm hareketler için giriş ve çıkışların yetkilerinin planlanabildiği çalışmalar yapılmıştır. Tanımlamalar bir ekran üzerinden yapılabilir durumdadır.

7-Fatura Kabulü Ekranında Otomatik Depo Seçimi Talebi

Satınalma/Satınalma İrsaliyesi ekranından, tedarikçi irsaliyeleri yüklenirken depo bilgisinin otomatik yüklenmesi ve gelen irsaliyelerin otomatik seçilmesine dair geliştirme yapılmıştır.

Akış aşağıdaki gibidir:

1. Tedarikçi kabul varsayılan ambar adlı parametre eklenerek bu parametre üzerinde ilgili şubenin varsayılan tedarikçi irsaliye ambarını tutması,
2. Eğer geçerli bir ambar bilgisi tanımlandıysa "Üretici İrsaliyeleri" ekranında depo alanı otomatik seçili gelmesi ve irsaliye listesinde aynı depoya ait kayıtlar varsa onay kutusu alanlarının otomatik seçilmesi,
3. Eğer geçerli bir ambar bilgisi tanımlanmadıysa ekranda herhangi bir otomatizasyon olmaması, mevcut haliyle çalışmaya devam etmesi sağlanmıştır.

8-Ürün Değişimlerinde Taksit Sayısı Kontrolünün Yapılmasının Sağlanması

Kontrol için 2328 numaralı parametre eklenerek parametre değerine göre avans taksit kontrolü yapılması sağlanmıştır.

9-Satış/Teklif Verme V2 Ekranında Satırlara Açıklama Alanının Eklenmesi Talebi

Satış/Teklif Verme V2 ekranında liste sekmesi ve PDF olarak alınan çıktıya "Açıklama" alanı eklenmiştir.

10-DivaLogo Entegrasyon Cari Hesap İşlemleri Gönderimi

Cari hesap işlemleri aktarımında, alınan uyarı detayına "Diva Şube Kodu" alanı eklenmiştir. Ek olarak entegrasyon içerisinde uygun görülen diğer uyarı detaylarına da "Diva Şube Kodu" alanı eklenmiştir.

11-Web Servis Zaman Aşımı (Time Out) Sürelerinin Artırılması Talebi

Müşteri talebi doğrultusunda müşteri iş izni isimli metot için zaman aşımı süresi 5 dk olacak şekilde arttırılmıştır.

12-Raporların DevExpress ile Hazırlanması

Aşağıda belirtilen raporlar DevExpress ile yeniden hazırlanmıştır:

  • 15890 - Stok Hareketleri (Özet) Raporu
  • 15828 - Stok Miktar Maliyet Raporu
  • 159740 - Portföydeki Senetler Raporu
  • 159787 - Müşteri Senetleri Raporu
  • 15453 - Faturalanmayı Bekleyen Satınalma İrsaliyeleri Raporu
  • 159527 - Stok Miktar Aile Alt Aile Bazında Raporu
  • 159920 - Hareket Görmemiş Stok Listesi 
  • 160453 - Çek/Senet Son Durumları Raporu
  • 15436 - Borçlu veya Borçsuz Müşteriler Raporu
  • 160390 - Karşılaştırma Sonucu Raporu
  • 15491 - Satış Fiyatı Ortalama Maliyetten Küçük Raporu
  • 161179 - Serili Stok Satış Durum Raporu Raporu
  • 160042 - Acil Sipariş Hizmet Seviyesi (Grup Bazında) Raporu
  • 160434 - Stok Hareket Hatası Raporu
  • 161062 - Samsung Nakliye Servis Raporu - Admin Raporu
  • 159835 - Stok Sayım Hatalı Barkod/Referans Listesi
  • 159741 - Senet Dökümü


İyileştirmeler

1-Mükerrer Servis Kaydı Oluşmasının Engellenmesi

Çözüm olarak Entegrasyon ile durumu iptale çekilmek istenen çağrıların Açık, Kabul Edildi, Teknisyen Atandı ve Beklemede durumunda olması şartı konulmuştur.

2-Yeni Satış Ekranında Müşteri Aramada Düzenleme

Ad alanında giriş yapılmadan Enter tuşuna basıldığında arama yapılmayacak; Ad alanında giriş yapılıp Enter tuşuna basıldığında arama yapılacak; Ad alanından tab tuşu ile çıkıldığında arama yapılmayacak şekilde düzenleme yapılmıştır.

Soyad alanında giriş yapılmadan Enter tuşuna basıldığında arama yapılmayacak; Soyad alanında giriş yapılıp Enter tuşuna basıldığında arama yapılacak; Soyad alanından tab tuşu ile çıkıldığında ad alanı da dolu ise arama yapılacak şekilde düzenleme yapılmıştır.

3-Cari Hesap Girişinde Tahsilat Makbuzunda Çift Kayıt Olmasının Engellenmesi

Birden fazla varsayılan adrese sahip müşterilerin hesaplamasında en son varsayılan adres baz alınacak hale getirilmiştir.

4-Araç e-Arşiv Faturasının Kesilmesinin Sağlanması

Araç e-Fatura ön ek bilgisine göre araç faturalarında tarih kontrolü yapılması sağlanmıştır.

5-Fatura Kesme Esnasında GİB Fatura Tipinin Aktif Gelmesinin Sağlanması

e-Fatura kullanmayan müşterilerin müşterileri e-Fatura kullandığında, GİB Gönderim tipi alan seçimindeki kısıtlama kaldırılmıştır.