Personel ait ilaç raporu eklemek için uygulama menüsünden “İş Sağlığı Yönetimi” ana modülüne, bu modülden de “İlaç Raporları”na tıklanır. Yeni bir ilaç raporu eklemek için “İlaç Raporu - Listeleme” ekranında yer alan “Ekle” butonuna basılır.

“İlaç Raporu - Ekleme” ekranında “Lokasyon”,”Personel”, ”Rapor Adı”, ”Rapor Başlama Tarihi” ve “Rapor Bitiş Tarihi” zorunlu alanlardır. Bu alanlar için gerekli olan eklemeler yapılır.

Teşhisler bölümünde, personelimizin ilaç raporuna ait teşhisi eklemek için “Yeni Ekle” butonuna basılır ve açılan çoktan seçmeli alandan ilgili teşhis seçimi yapılır.

İlaçlar bölümünde de ilgili ilaç raporu için ilaç eklemesi yapılır. İlaçlar bölümünde yer alan “Yeni Ekle” butonuna tıklayarak personelimizin ilaç raporu hangi ilaç için yazılıyorsa açılan çoktan seçmeli alandan o ilaç seçilir. İlacın kullanım dozu, birimi, adedi gibi alanlar düzenlemeye açıktır.

Gerekli alanların doldurulmasının ardından “Kaydet” butonuna basılır.