1.    IK Raporlarının Seçilen Kurum Bilgisine göre İşyeri ve Birim Seçeneklerini Listelemesi

Personel Listesi, Bordro Zarfı, Tahakkuk Listesi, Tahakkuk Toplamları ve Kıdem / İhbar Yükü raporlarında yer alan İşyeri ve Birim filtrelerinin, aynı raporların “Kurum” satırında seçilen kurum için Sistem İşletmeninde tanımlanan işyeri ve birimleri listelemesi sağlandı.


2.    Toplu İzin Planlama Ekranındaki Süre Biriminin Seçilen İzin Tanımından Otomatik Getirilmesi

İzin Yönetimi > İşlemler > Toplu İzin Planlama penceresinde yer alan Planlanan ve Gerçekleşen Tarihler altındaki "Süre Birimi" alanına, İzin Tanım Bilgilerinde seçilen izne ait süre birim bilgisinin otomatik olarak gelmesi sağlandı.

 

3.    Organizasyon Şemasında Pozisyonlar (Görsel) > Filtreler Bölümünde Yeni Filtreleme Seçenekleri

Sistem Ayarları > Tanımlar > İnsan Kaynakları > Organizasyon Şeması > Pozisyonlar (Görsel) > Filtreler bölümünde Bölüm, Seviye, Görev Yeri ve İsme göre filtreleme imkanı sağlanmıştır.

 

4.    İzin Yönetimi Modülünde İzin Tanımlarına Eklenen Yeni Parametre 

İzin Yönetimi > Tanımlar > İzin Tanımları > İzin Tanımı formuna “Süre Hesabında Vardiya: Kullanılsın / Kullanılmasın” parametresi eklenmiştir.

 

5.    Personel Yönetimi > Gerekli Bilgiler Formunda Durum Değiştirme İşlemi İçin Eklenen Yeni Seçenek

Personel Yönetimi > Özlük Bilgileri > Gerekli Belgeler için durum değiştirme işlemine “Getirdi” seçeneği eklenmiştir.

 

6.    Sistem İşletmeninde Tanımlanan Kurumların Adres Bilgileri için Sokak ve Cadde Alanlarının Genişletilmesi

Sistem İşletmeni > Kurumlar > Kurum Tanımı formunda yer alan Adres sekmesi altındaki Cadde ve Sokak alanlarının karakter sayısı 100 olarak düzenlenmiştir.

 

7.    Personel Yönetimi Parametrelerine Personel İşe Giriş Tarihinin Kontrolü İçin Eklenen Yeni Seçenek

İşe giriş tarihi günün tarihinden önce ise, personel kartının kullanıcı kontrolünde kaydedilebilmesi veya işlemin engellenebilmesi için Sistem Ayarları > Öndeğer ve Parametreler > Personel Yönetimi > Parametrelerin altına “Personel İşe Giriş Tarihi İçin Günün Tarihi Kontrolü: Yapılmasın / Kullanıcı Uyarılsın / İşlem Tamamlanamasın” seçeneği eklenmiştir.

 

8.    Personel Yönetimi Parametrelerine İşten Çıkış Hareketinde Puantaj Tarihin Kontrol Edilmesi İçin Eklenen Yeni Seçenek

Personelin işten çıkış tarihinden daha ileri bir tarihe ait puantaj kaydı var ise, işten çıkış hareketinin kartının kullanıcı kontrolünde kaydedilebilmesi veya işlemin engellenebilmesi için Sistem Ayarları > Öndeğer ve Parametreler > Personel Yönetimi > Parametrelerin altına “İşten Çıkış Hareketinde Puantaj Kaydı Kontrolü: Yapılmasın / Kullanıcı Uyarılsın / İşlem Tamamlanamasın” seçeneği eklenmiştir.

 

9.     Personel Yönetimi > Personel Ücret Parametreleri Güncelleme Filtrelerinde Düzenleme

Personel Ücret Parametreleri Güncelleme ekranında Filtreler sekmesinde yer alan Adı, Bordro Kodu, Bölüm, İşyeri, Personel Ücret Grubu, Sicil Numarası, Soyadı ve Yetki Kodu alanları çoklu seçim yapılabilir hale getirildi.

 

10. Finans Yönetiminde Borç / Alacak Durum Raporuna Eklenen Yeni Filtre

Finans Yönetimi > Cari Hesap Raporları > Borç / Alacak Durum Raporuna “Organizasyonel Birim” filtresi eklenmiştir.

 

11. Personel Yönetiminde Personel Devir Raporuna Eklenen Yeni Filtre

Personel Yönetimi > Raporlar > Personel Devir Raporuna "Çalışanlar Detayı (Evet/Hayır)" filtresi eklenmiştir. Buna bağlı olarak, rapor tasarımına da “Çalışanlar” bölümü eklenmiş ve “Çalışanlar Filtresi” için “Evet” seçilmesi halinde, verilen tarihte çalışanların listelenmesi sağlanmıştır.

 

12. Personel Yönetiminde Erişim Bilgileri Listesine Kayıt Bilgisi Seçeneğinin Eklenmesi

Personel Yönetimi > Tanımlar > Personel Kartları > Özlük Bilgileri > Erişim Bilgileri listesinin Bilgi menüsüne “Kayıt Bilgisi” seçeneği eklenmiştir.

 

13. Ücret Yönetimindeki Belirli Raporlara “Kanun No” Filtresinin Eklenmesi

Ücret Yönetiminde yer alan Bordro Zarfı, Tahakkuk Listesi ve Tahakkuk Toplamları rapor filtrelerine "Kanun No" seçeneği eklenmiştir.

 

14. Eleman Seçme ve Yerleştirme Program Bölümünde Projeye İstinaden Sınav ve Anket Bilgilerinde Yapılan Yenilikler

Eleman Seçme ve Yerleştirme > Hareketler > Başvuru Projeleri listesi > Bağlı Kayıtlar menüsü > Proje Başvuruları listesi > İlişkili Kayıtlar menüsüne “Sınav Anket Bilgileri” seçeneği eklenmiştir.

Eleman Seçme ve Yerleştirme > Başvuru Kartları > İlişkili Kayıtlar > Sınav Anket Bilgileri ile açılan listeye "Proje Kodu" ve "Proje Açıklaması" sütunları eklenmiştir.

Böylece hem başvuru kartından hem de proje üzerinden Sınav Anket bilgilerinin görüntülenebilmesi sağlanmış olup; projeden eklenen Sınav / Anket Bilgilerinde Proje Kodu ve Açıklaması alanlarının gelmesi sağlanmıştır.

 

15. Aylık Prim ve Hizmet Belgelerinde Toplu Durum Değiştirme Seçeneği

Ücret Yönetimi > Hareketler > Aylık Prim ve Hizmet Belgeleri listesinin sağ tuş (F9) menüsüne “Toplu Durum Değişikliği” seçeneği eklenmiştir.

 

16. Sistem Ayarları Borç / Alacak Yönetimine Eklenen Yeni Parametre

Sistem Ayarları > Öndeğer ve Parametreler > Genel > Öndeğer ve Parametreler > Borç Alacak Yönetimi seçeneklerine “Borç Kaydedilirken Bakiye Kontrolü: Yapılmasın / Kullanıcı Uyarısın / İşlem Tamamlanmasın” parametresi eklenmiştir.

 

17. Ücret Yönetiminde Puantaj Kartlarına Detaylar Sekmesinin Eklenmesi  

Ücret Yönetimi > Hareketler > Puantajlar > Puantaj Kartına “Detaylar” sekmesi eklenmiştir.  

 

18. Aylık Prim ve Hizmet Belgelerinde Toplu Yazdırma Seçeneği

Ücret Yönetimi > Hareketler > Aylık Prim ve Hizmet Belgeleri listesine “Yazdır” düğmesi eklenmiştir.  Yazdırma işleminin altına "Gönder" ve "Toplu Gönder" seçenekleri eklenerek kayıtların toplu olarak da yazdırılabilmesi sağlanmıştır. 

 

19. Finans Yönetimi Modülünde Banka Raporlarına Eklenen Yeni Seçenek

Finans Yönetimi > Banka Raporlarına “Banka Kur Farkı” raporu eklenmiştir.

 

20. Finans Yönetimi Modülünde Kasa Raporlarına Eklenen Yeni Seçenek

Finans Yönetimi > Kasa Raporlarına “Kasa Kur Farkı” raporu eklenmiştir.

 

21. Genel Muhasebe Modülünde Hesap Durumu Raporlarına Eklenen Yeni Seçenek

Genel Muhasebe > Hesap Durumu > İki Tarih Arası Mizan Raporuna “Özel Kod” filtresi eklenmiştir.

 

22. Finans Yönetimi > Cari Hesaplar > Cari Hesap Kartındaki İletişim Bilgilerinde Düzenleme

Finans Yönetimi > Tanımlar > Cari Hesaplar > Cari Hesap Kartındaki “Telefon No (2)” alanı “Cep Telefonu” olarak güncellenmiştir.

 

23. Finans Yönetimi > İşlemler > Banka Kur Farkı Hesaplama İşlemine Eklenen Yeni Filtre

Finans Yönetimi > İşlemler > Banka Kur Farkı Hesaplama işlemine “Ardışık Kur Farkı Oluşturulsun: Evet / Hayır” filtresi eklenmiştir.

 

24. Eleman Seçme ve Yerleştirme Modülünde Sınav / Anket Bilgileri Penceresinde Düzenleme

Eleman Seçme ve Yerleştirme > Başvuru Kartları > İlişkili Kayıtlar > Sınav Anket Bilgileri > Sınav / Anket Bilgisi penceresinde Tarih ve Saat alanlarında bilgi girişine izin verecek şekilde Düzenleme yapılmıştır.

 

25. Personel Yönetimi > Personel Kartında Seçilen Çalışma Şekline Göre Puantajda Eksik Çalışma Nedeninin Belirlenmesi

Personel Yönetimi > Tanımlar > Personel Kartları > Personel Kartında Çalışma Şekli “Yarı Zamanlı” seçildiğinde, Puantaj Kartında “Eksik Çalışma Nedeni” alanında “06. Kısmi İstihdam” seçeneğinin otomatik olarak gelmesi sağlanmıştır.

 

26. Genel Muhasebe > İki Tarih Arası Mizan Raporunda Üst Hesapların Koyu Renkle Gösterilmesi

Genel Muhasebe > İki Tarih Arası Mizan raporunda, kırılımlı hesaplarda üst hesapların koyu renkte gösterilmesi sağlanmıştır.

 

27. Eleman Seçme ve Yerleştirme > Görüşme Kayıtlarında Proje Bağımsız Görüşmelerin Listelenmesi

Eleman Seçme ve Yerleştirme > Hareketler > Başvuru Projeleri > Bağlı Kayıtlar > Görüşme Kayıtları ekranında projeden bağımsız görüşmelerin de listelenmesi sağlandı.

 

28. Ücret Yönetimi > Bordo Ödemesi Oluştur İşlemi için Yapılan Düzenlemeler  

Ücret Yönetimi > İşlemler > Bordro Ödemesi Oluştur ekranında yer alan Gruplama alanına “Birim” seçeneği eklenerek birime göre gruplama yapılabilmesi sağlanmıştır.

Bordro Ödemeleri Oluştur ekranında yer alan “Personel Ödemeleri” kaldırıldı ve “Net Ödemeler”, “İcra Ödemeleri”, “Bes Ödemeleri” seçenekleri eklendi. Ayrıca Bordro Ödemesi kartında, Bordro Ödemeleri listesinde ve Ödeme Emri kartında personel ödemeleri geçen yerlerde eklenen yeni ödeme tiplerinin gelmesi sağlandı.

 

29. Personel Yönetimi > İşlemler > Toplu İşten Çıkarma İşlemine Eklenen Yeni Filtre

Personel Yönetimi > İşlemler > Toplu İşten Çıkarma ekranında yer alan Filtreler sekmesine “Sözleşme Başlangıç Tarihi” ve “Sözleşme Bitiş Tarihi” seçenekleri eklenmiştir.  

 

30. Eleman Seçme ve Yerleştirme > Başvuru Projelerinde Yapılan Düzenleme

ESYS > Hareketler > Başvuru Projeleri ekranında, bitiş tarihinden sonra, Son Başvuru tarihi girildiğinde "Son başvuru tarihi bitiş tarihinden sonra olamaz.” ve başlangıç tarihinden önce bitiş tarihi girildiğinde "Bitiş tarihi başlangıç tarihinden önce olamaz." uyarılarının verilmesi sağladı.

 

31. Genel Muhasebe Modülünde Muhasebe Fişlerinde Yapılan Düzenleme

Genel Muhasebe modülünde, kaynak fişi iptal edilmiş onaylı bir muhasebe fişinin durumu değiştirilmek istendiğinde, "Kaynak fiş iptal edilmiş, işlem yapılamaz." mesajı verilmesi sağlanmıştır.

 

32. Ücret Yönetiminde Bireysel Emeklilik Otomatik Katılım Kayıtları Listesindeki Sütunlarda Yapılan Düzenleme

Ücret Yönetimi > Hareketler > Bireysel Emeklilik Otomatik Katılım Kayıtlarında yer alan "Adı Soyadı" sütununun yerine "Adı" ve "Soyadı" olmak üzere iki ayrı sütun eklenmiştir.

 

33. Sistem Ayarları Muhasebe Parametrelerinde Yer Alan Hesap Dağıtım Detaylarının Yazdırılması Parametresi ile İlgili Düzenleme

Sistem Ayarları > Öndeğer ve Parametreler > Genel Muhasebe Parametreleri > Fiş Yazdırma > “Hesap Dağıtım Detayları Yazdırılsın” parametresinin seçenekleri Hayır / Satır / Genel olarak değiştirilmiştir.

 

34.     Sistem Ayarları Bölümünde Organizasyon Şeması Ekranında Pozisyonlar İçin Birim ve Alt Birim Tanımlanabilmesi

Sistem Ayarları > Tanımlar > Organizasyon Şeması > Pozisyonlar sekmesinde F9-Ekle seçeneğiyle açılan Pozisyon ekranına Birim ve Alt birim alanları eklenmiştir.  

 

35.     Genel Muhasebe Bölümüne Eklenen Yeni İşlem ve Finans Yönetimi Kredi Geri Ödeme Hareketleri Ekranında Yapılan Düzenlemeler

Genel Muhasebe bölümü İşlemler menüsüne “Kredi Reeskontlarını Muhasebeleştir” işlemi eklenmiştir.

Ayrıca, Finans Yönetimi bölümünde, Hareketler > Kredi Geri Ödeme Hareketleri ekranında Bilgi menüsü altında yer alan “Muhasebe Fişleri” seçeneği “Faiz Tahakkuku Muhasebe Fişleri” olarak değiştirilmiştir.

 

36.Satış/ Satınalma Siparişleri Listesinde Ödeme Durumu Alanı

Satış/Satınalma Siparişleri listesine siparişlerin ödeme durumu bilgisinin görüntüleneceği “Ödeme Durumu” alanı eklenmiştir.

 

37. E-Faturalara KEP ve Noter Aracılığı ile Reddedildi İptal Seçenekleri

e-Faturaların KEP ve Noter aracılığı ile reddedilmesi durumlarının sistemde yer alması için, "Giden e-Fatura Arşivi" listesi F9 menüsüne "Harici Yollardan (KEP/Noter) İptal" ve “Harici Yollardan (KEP/Noter) İptali Geri Al" işlemi eklenmiştir. 


38.Malzeme/Hizmet Mutabakat Raporu

Malzeme Yönetimi – Fiş Dökümleri ve Ekstreler menüsü altına Malzeme/Hizmet Mutabakat Raporu eklenmiştir.

 

39.Uygulama Yanıtı Gönderiminin Cari Hesap Kartındaki Gönderici Birim Etiketi Parametresine Göre Yapılması Parametresi

Sistem Ayarları – e-Dönüşüm – Parametreler başlığı altına “UY Gönderiminde Cari Hesap Üzerindeki Gönderici Birim Etiketi Kullanılsın: Evet / Hayır” parametresi eklenmiştir.

 

40.  e-Faturaların Toplu Olarak PDF Olarak Yazdırılması

e-Dönüşüm-Posta Kutusu listesinde satırlarda çoklu seçim yapılarak “e-Fatura PDF Kaydet” işlemi ile toplu olarak PDF yazdırılması sağlanmıştır.

 

41.TFRS Amortisman Parametrelerinde Aylık Hesaplama

Varlık Yönetimi-Varlık Kartları-Sabit Kıymet Kaydı-TFRS Amortisman Parametrelerinin amortisman sürelerine “Ay” seçeneği eklenmiştir.

 

42.Satış Kampanyaları Dökümünde Stok Hareketleri ve Sipariş Hareketlerinin Toplam Rakamları Listelemesi

Satış Kampanyaları Dökümü Raporunda Listeleme Şekli: Kampanya Özel Koduna göre olarak seçildiğinde toplam rakamların listelenmesi sağlanmıştır.

 

43.Kaynaklar-Proje Kaynak Dağılımı Penceresinde Filtreleme

Proje Portal-Kaynaklar-Proje Kaynak Dağılımı penceresinde kısa kod, kod, açıklama, durumu, sektör, alarm durumu, sorumlu kişilere göre filtreleme yapılması sağlanmıştır.

 

44.Proje Özelliklerinin Tanımlanabilmesi ve Proje Kartından Seçilebilmesi

Proje özelliklerinin tanımlanabilmesi için Proje Yönetimi-Tanımlar menüsü altına Proje Ek Bilgileri seçeneği eklenmiştir.

Özelliklerin projeler ile ilişkilendirilebilmesi için Hareketler-Projeler-Bağlı Kayıtlar menüsüne Proje Ek Bilgiler seçeneği eklenmiştir.

İlişkilendirilen özelliklerin görüntülenmesi için de projeler ve aktiviteler pencerelerine “Ek Bilgiler” sekmesi eklenmiştir.


45.Aktivite Durum Değişikliği Penceresinde Onaylı Durumundan Başladı Durumuna Geçiş

Proje Yönetimin-Aktivite Durum Değişikliği ile aktiviteyi Onaylıdan Başladı durumuna geçirirken, durum değişikliği penceresinde Gerçekleşen Başlangıç Tarihi alanına aktivitenin Planlanan Başlangıç Tarihi gelmesi sağlanmıştır.

 

46.Aktivitelerde Gerçekleşen Kaynak Kullanımlarının Otomatik Olarak Oluşturulması Parametresi

Onaylandı durumundaki aktivitelerin Başladı durumuna geçerken Gerçekleşen Kaynak Kullanım kayıtlarının otomatik oluşturulup oluşturulmayacağı parametreye bağlanmıştır. Bunun için Sistem Ayarları-Genel-Öndeğer ve Parametreler-Proje Yönetimi parametrelerine “Başladı Durumuna Geçişlerde Gerçekleşen Kaynak Kullanım Kayıtları: Otomatik olarak oluşturulsun / Oluşturulmasın / Planlanan kaynak kullanımları kopyalanarak oluşturulsun” eklenmiştir.

 

47.Proje Ek Bilgilerinin Proje Portalı Proje Detaylarında Özellik Olarak Görüntülenmesi

j-guar’da tanımlanan Proje Ek Bilgilerinin, Proje Portalı Proje Detayı sayfasında “Özellik” olarak görüntülenmesi sağlanmıştır.

 

48.Proje Yönetimi Aktivite Ekleme Formundaki Planlanan Başlangıç Tarihinin Günün Tarihi Olması

Proje Yönetimi-Hareketler-Projeler-Aktivite Ekle ile açılan formda planlanan başlangıç tarihi öndeğerinin günün tarihi olarak gelmesi sağlanmıştır.

 

49.Proje Portalı Aktivite Formunda İş Grubu ve Özel Kod Alanları

Proje Portalı Aktivite formuna Özel Kod ve İş Grubu Alanları eklenmiştir.

 

50.Proje Portalı Projelerin Kaynak Dağılımı Ekranında İleri-Geri Tarih Gösterimi

Proje Portalı-Kaynaklar-Projelerin Kaynak Dağılımı penceresinde Önceki Hafta-Sonraki Hafta okları eklenerek ileri-geri tarih gösterimi sağlanmıştır.

 

51.Proje Yönetimi-Aktivite Eklendiğinde Sorumlu Alanının Boş Gelmesi

Aktivite eklendiğinde Sorumlu alanına proje sorumlusu öndeğerinin gelmesi engellenerek alanın boş gelmesi sağlanmıştır.

 

52.Proje Portalı Aktivite, İhtiyaç Listesi, Üzerimdeki Aktiviteler Listesinin Excel Olarak Alınması

Aktivite, İhtiyaç ve Üzerimdeki aktiviteler listelerindeki kayıtların Excel olarak alınması sağlanmıştır.

 

53.Proje Portalı Sol Menüde Proje Açıklamasının Da Görüntülenmesi

Proje Portalı sol menüde Proje Açıklaması ve Proje Kodunun da görüntülenebilmesi parametreye bağlanmıştır. Sistem Ayarları-Proje Yönetimi Öndeğer ve Parametreleri’ne Proje Portalı menüsü altına “Proje Menüsü İçeriği: Kod / Açıklama / Kod ve Açıklama" eklenmiştir.

 

54. Proje İhtiyaçları Adında Yeni Bir Liste

Proje Yönetimi-Proje İhtiyaç Listesi adı Proje İhtiyaçları olarak değiştirilmiştir.

Sistem Ayarları-Türler altına “Proje Yönetimi-İhtiyaç Türleri” ve Sistem Ayarları-Tanımlar-Ticari Sistem altına “İhtiyaç Kaynakları” ve “İhtiyaç Öncelik Düzeyleri” eklenmiştir.

 

55. e-İhracat Kapsamında Yapılan Geliştirmeler

İhracat fişlerinin e-Fatura olarak düzenlenebilmesi için yapılan geliştirmeler:

  • Finans > Cari Hesap kartları > Ticari Bilgiler sekmesi altında bulunan Senaryo alanına “İhracat” seçeneği eklenmiştir.
  • İhracat > İhracat Dosyasından ulaşılan faturalara “e-Fatura & e-Arşiv Detayları” sekmesi eklenmiş olup yine bu sekmenin altına “Dosya Referans Numarası” alanı eklenmiştir.
  • Malzeme Yönetimi > Tanımlar > Birim Set tanımlarına “Ambalaj Kodu” alanı eklenmiş ve ihracat fişlerinde kullanılacak malzemeler için zorunlu tutulmuştur.
  • e-Dönüşüm  modülünde e-Fatura > Posta Kutusu & Gelen e-Faturalar & Giden e-Faturalar listesinde ve e-Arşiv > Giden e-Arşiv Faturaları listesinde Yabancı Bölgeye İhracat” ve “Serbest Bölgeye İhracat” fişlerinin de listelenmesi sağlanmıştır.