You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 4 Next »

Ekleme

Risk Analizi Tabloları eklemek için sırasıyla Risk Analizi Modülü - Risk Analizi Tabloları seçeneği - Ekle düğmesi kullanılır.


RiskAssessmentTable_List_01

Ekle seçeneği ile gelecek olan Risk Analizi Tablosu Oluştur ekranındaki alanlara bilgi girişi yapılır. Sistemde formül hesaplamaları dinamik olarak tanımlanabilir.

Risk Analizi kaydı oluştururken aynı ekrandaki Riskler bölümünden risk tanımı kaydedilir.

RiskAssessmentTable_Create_01

Risk Analizi Tablosunu Düzenle penceresindeki Konular sekmesinden, Risk Analiz Raporu'nda olan Amaç, Hedef, Kapsam gibi alanlar oluşturulur.

Tespit edilen risk bulunuyorsa Tespit Edilen Riskler sekmesinde belirtilir.

Risk değerlendirme ekibi bilgileri ise Risk Değ. Ekibi sekmesinde tanımlanır.

Dışa Aktar alanndan Rapor çıktısı alınır.

Risk Analizini Klonla seçeneği ile ilgili lokasyonda yapılan Risk Analizi başka lokasyona klonlanır.

Daha önce kaydı yapılan bir risk analizi varsa, Geçmiş seçeneğinden bir önceki Revizyonu'na ulaşılır.

DÖF'ler alanından  DÖF kaydı oluşturulur.

İlgili analize dosya eklenmek istenirse Dosya Ekleri ile kaydedilir.

RiskAssessmentTable_Create_02

Risk Analizi Tablosuna Konu Ekleme ekranından Amaç, Hedef, Kapsam gibi alanlar belirtilir.

RiskAssessmentTable_Create_03

Risk Değerlendirme Ekibi Oluştur ekranından Personel tanımı, ekipteki Görevi ve katılıp katılmadığı belirtilir.

RiskAssessmentTable_Create_04

Risk Değerlendirme Kaydını Düzenle ekranında Risk Analizi ve Risk Puanlama sekmelerinden ilgili alanlara bilgi girişi yapılır.

RiskAssessmentTable_Create_05

RiskAssessmentTable_Create_06