You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

E-İmza Durumu'nun Kapalı Görünmesi

  • Sorunun Açıklaması
  • eLogo Signer E-imza Uygalaması'nda E-imza bilgileri gelirken Web Uygulaması'nın E-imzalama sayfasında E-İmza Durumunun Uygulama Kapalı olarak görülmesi.
  • Resim 1'de belirtilen 1 No'lu bölgedeki gibi uygulama kapalı görülmektedir.


Resim : 1 (eLogoISG_1_E-imza_Closed_1)

  • Sorunun Çözümü
  • Doktor PC'lerinde, e-imza uygulaması başarılı kurulduğu halde, E-Reçete imzalama ekranında "Uygulama Kapalı" görünmesi durumunda aşağıdaki gibi proxy ayarlarının "Otomatik yapılandırma komut dosyası kulan" seçeneğinin kaldırılması gerekmektedir. Eğer bu işlem yapılamıyor ise proxy by pass kaydına aşağıdaki adresin eklenmesi gerekmektedir.
  • Adres: https://signerapi.hagtechnology.com:8089/signalr/hubs
  • Not: Adres, internette olan bir adres değildir. Doktorun PC üzerindedir. Proxy bu adresi internette aradığı ve bulamadığı için block'luyor. Ve Adresi Doktro PC'sinde tarayıcı üzerinde açmaya çalıştığınızda aşağıdaki gibi hata alınmaktadır.


Resim : 2 (eLogoISG_1_E-imza_Closed_2)

Resim : 3 (eLogoISG_1_E-imza_Closed_3)