You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

Harcırah, personelin göreve gittiğinde yaptığı harcamalara karşılık kurumdan aldığı paradır. Personelin harcırah işlemleri Harcırah Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Borç / Alacak Yönetimi program bölümünde Hareketler menüsü altında yer alır. Yeni kayıt eklemek ve varolan kayıtlar üzerinde yapılacak işlemler için, ilgili simgeler ile sağ fare tuşu, Bağlı Kayıtlar ve Bilgiler menü seçenekleri kullanılır. 

Ekle

Yeni harcırah kaydı kaydetmek için kullanılır.

Değiştir

Harcırah kayıt bilgilerini değiştirmek için kullanılır.

Sil

Harcırah kayıtlarını silmek için kullanılır.

Kopyala

Harcırah kaydını kopyalamak için kullanılır. Hızlı ve güvenli veri girişine olanak sağlar.

İncele

Harcırah kayıt bilgilerini inceleme amaçlı görüntüler


Durumunu Değiştir

Harcırah kaydı durum değişikliklerini kaydetmek için kullanılır.


Harcırah Sayıları (Kayıt Sayısı)

Harcırah Kayıtları Listesinde görüntülenen kayıt sayısını onay durumuna göre ve toplam olarak almak için kullanılır.


Faturaları Oluştur

Harcırah kaydı içerisinde yer alan her bir masraf satırına (belirlenen kriterlere uygun olmaları durumunda) karşılık sistemde bir adet "Alınan Hizmet Fatura"sı oluşturmak için kullanılır.


Yenile

Harcırah Kayıtları Listesi'ni güncellemek için kullanılır.


Öndeğerlere Dön

Pencere boyutlarını programda tanımlı standart ölçülerde görüntülemek için kullanılır.

Bağlı Kayıtlar



Borç/Alacak Takibi

Seçilen harcırah kaydına ait borç/alacak eşleştirme işlemlerini kaydetmek için kullanılır.


Doküman Kataloğu

Kayıt ile ilişkili dokümanı kaydetmek ya da seçmek için kullanılır.

Bilgiler



Kayıt Bilgisi

İşlemin ilk kayıt ve son değişiklik işlemlerinin kim tarafından ve ne zaman yapıldığını görüntüler.