You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Next »

Satış yapabileceğinizi öngördüğünüz kişilere veya firmalara fırsat kaydı oluşturulur.Yada yapılan aktiviteler sonucu görüşmeler olumlu geçtiyse satış potansiyeli görünüyorsa fırsat kaydı oluşturulur.


Firma: Satış Potansiyeli olan firma seçilir.
Kişi:Firmadaki ilişkili kişi seçilir.
Satış Temsilcisi: Satış potansiyelini gören satış temsilcisi seçilir.
Tahmini tutar: Fırsat oluştururken tahmini fırsat tutarının girildiği alandır.
Genel Durum:Fırsatın durumunu gösterir.
Aşama:Fırsatın hangi aşamada olduğu belirtilir.
Tür: Fırsatın türü belirlenir.(Örn:Mevcut iş)
Kaynak:Fırsatın kaynağı belirlenir.
Id:Fırsatın ıd si yazılır.
Konu:Fırsatın konusu belirlenir.
Tarih:Fırsatın ilk oluşma tarihi yazılır.
Tahmini Bitiş Tarihi:Fırsatı olumlu yada olumsuz olarak tahmini kapatma tarihi belirlenir.
Öncelik:Fırsatın önem durumu belirlenir.
Kampanya:Fırsatla ilişkili kampanya mevcutsa ilişkili olan kampanya seçilir.
Notlar:Fırsatla ilgili ayrıntılar notlar alanına yazılır.
Etiketler: Arama yapıldığında bu fırsat kaydının kolay bir şekilde bulunabilmesi için başına # işareti koyarak bu kaydı hatırlatıcı kelimeler girilir.(örn: #deneme)
Kullanıcılara Bildir:Girilen fırsat kaydının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Oluşturma bilgisi: Fırsat kaydını oluşturan kullanıcının adını,soyadını ve kartın oluşturulma tarihini otomatik olarak yazar.
Son Güncelleme:Fırsat kaydını güncelleyen kişinin adını,soyadını ve kartın güncellenme tarihini otomatik olarak yazar.