You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Next »

Görev oluşturmak ve görevi ilgili departman veya kişiye atamak için bu modül kullanılır.


Firma:Oluşturulan görev hangi firmayla ilgiliyse o firma seçilir.
Kişi.Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.
Atanan:Görevi atayacağımız personel seçilir .
Atanan Departman: Görevi atayacağımız departman seçilir .
Konu:Görevin konusu yazılır.
Başlangıç Tarihi:Görevin başlangıç tarihi yazılır.
Bitmesi Gereken Tarih: Görevin bitmesi gereken tarihi yazılır.
Etkinlik İle ilişkilendir:Görevin etkinlik ile ilişkisi varsa ilişkili olan etkinlik eklenir.
Kayıt Sahibi: Kayıdı oluşturan kullanıcının ismi yazar.
Durum:Kayıtı ilk açtığınızda başlamadı olarak görünür.Atadığınız kişi görevi tamamladığında tamamlandı durumunu seçmelidir.
Tamamlanma Tarihi:Görevi atadığınız kullanıcı görevi bitirme tarihini yazar.
Tanım:Görevin ayrıntılı açıklamasını buraya yazabilirsiniz.
Etiketler: Arama yapıldığında bu görev kaydının kolay bir şekilde bulunabilmesi için başına # işareti koyarak bu kaydı hatırlatıcı kelimeler girilir.(örn: #deneme)
Kullanıcılara Bildir:Girilen görev kaydının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Oluşturma bilgisi: Görev kaydını oluşturan kullanıcının adını,soyadını ve kartın oluşturulma tarihini otomatik olarak yazar.
Son Güncelleme:Görev kaydını güncelleyen kişinin adını,soyadını ve kartın güncellenme tarihini otomatik olarak yazar.