You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 9 Next »

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Aktiviteler sekmesinde, kişilerle yapılan her bir telefon görüşmesi, e-posta yazışmaları ve yüz yüze görüşmeler girilir.

Eğer kişi ile ilişkili bir aktivite oluşturulacaksa, Aktiviteler sekmesi altındaki Yeni Aktivite butonu kullanılır. Var olan bir aktivite üzerinde düzenleme yapmak için ilgili aktivite seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Aktiviteler sekmesi, kişi bazında aktivite kaydı oluşturmak için kullanılır. Genel olarak Logo CRM ürününde aktiviteler, Satış & Pazarlama menüsü altındaki Aktiviteler seçeneği ile kaydedilir.

Aktivite tanım ekranının anlatımı için tıklayın.