Organizasyon Şemaları, şirketlerde yer alan hiyerarşiyi gösteren organizasyon şeması tanımının yapıldığı menü seçeneğidir. Organizasyon şeması tanımları, Organizasyon Yönetimi-Hareketler menü seçeneğinin altındaki Organizasyon Şeması seçeneği ile yapılır.

AlanAçıklama

Ekle

Yeni bir organizasyon şeması tanımlamak için kullanılır.

Değiştir

Organizasyon şeması bilgilerinde değişiklik yapmak için kullanılır.

Sil

Organizasyon şemasını silmek için kullanılır.

İncele

Organizasyon şeması bilgilerini incelemek için kullanılır.

Kopyala

Organizasyon şeması bilgilerini kopyalamak için kullanılır. Hızlı ve güvenli bilgi girişini sağlar.

Bağlı Kayıtlar
Doküman KataloğuOrganizasyon Şemaları listesinde seçilen şemaya ait dokümanların eklendiği ve mevcut dokümanların görüntülendiği ekranı açar.

Onaylar

Organizasyon şemasına ait onay bilgisini incelemek için kullanılır.

Kayıt Sayısı

Organizasyon şemaları listesindeki toplam organizasyon şema sayısını adet bilgileri ile görüntülemek için kullanılır.

Kayıt Bilgisi

Organizasyon şeması üzerinde ilk kayıt ve son değişiklik işlemlerinin kim tarafından ve ne zaman yapıldığını görüntüler.

İzleme

Sistem izleme kayıtlarını incelemek için kullanılır.

Yenile

Organizasyon şemaları listesinin güncellenmesinde kullanılır.