Bordro Plus Programında personele ait bazı bilgiler; kullanıcı tarafından tanımlanan alan başlıkları ile kaydedilir, izlenir, raporlanır ve puantaj hesaplarında kullanılır. Kullanıcı tarafından tanımlanacak sicil ek bilgi alan başlıkları Sicil Detay Alan Başlıkları seçeneği ile tanımlanır.

Firmaların organizasyonları, elemanlarına ait kaydetmek istedikleri bilgiler birbirinden farklıdır. Sicil kartı üzerinden kaydedilen bilgilere ek olarak personele ait bu detay bilgiler için kullanıcı tarafından tanımlanan detay bilgi alanları kullanılır. Kullanıcı tanımlı alanlar tablo tanımları ile puantaj hesaplarında kullanılır ve programlardaki standart alanların kullanılmasıyla yapılamayan detay hesaplamalar kolaylıkla yapılır ve puantaj kartlarına aktarılır.

Sicil detay bilgilerini kaydetmek için öncelikle alan başlıkları tanımlanır. Alan başlıkları çalışma alanı tanımları ile kaydedilir. Sicil Detay Başlıkları çalışma alanı tanım penceresinde sağ fare düğmesi menüsünde yer alır.

Sicil detay bilgileri için 10 adet metin ve 10 adet nümerik içerikte alan tanımlanır. Alan bilgileri ise sicil kartı üzerinde sağ fare düğmesi menüsündeki Sicil Detayları seçeneği ile kaydedilir.