You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Current »

Bu menü altında yer alan seçenekler kullanılarak bilgi girişinde kolaylık ve raporlamada esnekli sağlayacak tip tanımları ile genel ve firma bazında çalışma parametreleri ve kanun parametreleri kaydedilir. Genel Tanımlar olarak da adlandırılabilecek Ayarlar menüsü;

  • Tip Tanımları
  • Genel Tanımlar
  • Parametreler
  • İşlemler
  • Raporlar

menü seçeneklerini içerir. Her bir menü seçeneği altında yapılacak tanım ve ayarlamalara ait başlıklar yer almaktadır.

Tip Tanımları
Bu menü altında yer alan seçenekler ile tanım ve işlemlerde kullanılacak ve raporlamada kolaylık sağlayacak tanımlar kaydedilir. Tip Tanımları menü seçenekleri ile;

  • Erişim Tipleri
  • Aile Bireyleri
  • Sağlık Kontrol Tipleri
  • Öğrenim Durumu Tipleri
  • Ehliyet Sınıfı Tipleri
  • Özel Durum Tipleri
  • Genel Bilgi Tipleri
  • Ödül/Ceza Tipleri
  • Yuvarlama Tabanı Tipleri
  • Bordro Tipleri
  • SGK İndirim Kanunları
  • SGK Belge Türleri
  • İzin Tipleri
  • Giyim Bilgi Tipleri
  • Evrak Tipleri
  • Sicil İş Akış Tip Bilgileri
  • SGK Eksik Çalışma Nedenleri
  • SGK İşten Çıkış Nedenleri
  • SGK İşten Çıkış Nedenleri 4C

tanımlanır.
Genel Tanımlar
Bu menü altında yer alan seçenekler ile;

  • Demirbaş Tanımları
  • Banka Tanımları
  • Ünvan Tanımları
  • Sicil Kartı Öndeğerleri
  • Yetki Grubu Tanımları
  • Sendika Tanımları
  • Masraf Merkezi Tanımları
  • Masraf Merkezi Dağıtım Şablonları
  • Ödül/Ceza Tanımları
  • Evrak Tanımları
  • Proje Tanımları

kaydedilir.
Parametreler
Ayarlar program bölümünde Parametreler menüsü altında yer alan seçenekler kullanılarak kanun parametreleri, çalışma parametreleri, bordro parametreleri ve firma çalışma parametreleri kaydedilir. Parametreler menü seçenekleri şunlardır;

  • Kanun Parametreleri
  • Çalışma Parametreleri
  • Kurum Çalışma Parametreleri
  • Bordro Parametreleri
  • Çalışma Parametre Grupları
  • Uyarı Parametreleri


İşlemler
Çalışma parametrelerindeki değişiklikleri kurumlara ya da sicil kartlarına topluca yansıtmak için İşlemler menüsü altında yer alan seçenekler kullanılır. İşlemler menü seçenekleri şunlardır;

  • Kurumlara parametre Aktarımı
  • Sicil Kartlarına Parametre Aktarımı


Raporlar
Raporlar menüsü ile genel ve kurum çalışma parametreleri listeleri, filtre uygulanarak seçilecek rapor ünitesinden alınır.