Mali Müşavir 3 Büro Yönetimi ile mükelleflere ait işlemlerde kullanılan dokümanlar oluşturulur ve bunlara gerekli mükellef bilgilerin otomatik olarak gelmesi sağlanır.

Doküman Yöneticisinde mükelleflere ait gelen ve giden evrakların izlenmesi yanında müşavirin kendisine ait ait dokümanları da izlemesi mümkündür. Bu işlemler erişim ağacında yer alan Doküman Yönetici seçeneği ile kaydedilir.

Programda standart olarak kullanılan dokümanlar belirli gruplar altında toplanmıştır. Bunlar doküman yöneticisi penceresinde Evrak Takibi, Gelen Dokümanlar, Matbu Dokümanlar altında yer alır.

Doküman yöneticisini kullanmak için öncelikle mükellef kartında Doküman Yönetimi alanında mükellefe ait evrakların izleneceği kataloğun belirtilmesi gerekir.

Doküman yöneticisi penceresinde mükellef ait yazışmada kullanılacak dokümanı fare ile seçilir ve ilgili mükellef tanımına sürüklenir. Seçilen dosya ya da dosyaların mükellefin seçilen firmasına uygulanacağını belirten mesaj ekrana gelir. Mesaja onay verilmesi durumunda mükellef kartında belirtilen katalogda bir klasör açılır ve seçilen dokümanlar kullanılarak yapılan yazışmalar bu klasör altında toplanır.

Mükellefe ait birden fazla firmanın olması durumunda her firmaya ait yazışmalar için farklı bir klasör açılır.

Mükellef tanımlarında kullanılan bilgilerin formlarda yer alması durumunda bu bilgiler mükellef kartından otomatik olarak okunur ve ilgili alanlara yazılır.