Logo uygulamalarında çeşitli nedenlerle oluşabilecek hatalar gelişkin bir sistemde izlenmekte ve raporlanmaktadır.

Sorun izleme ve bildirme ile müşteride yaşanan problemler daha hızlı tespit edilerek sorun bildirme işlemi kullanıcı seviyesinde yapılmaktadır.

Üründe bir hata oluştuğunda tam olarak hangi satırda aşamada oluştuğu izlenebilmekte, sistem ile ilgili önemli bilgiler de (işletim sistemi vb) raporlanabilmektedir. İzleme sonucu oluşan Log dosyasında yer alması istenen bilgiler ve Log dosyasının kaydedileceği yer, yatay ana menüde Yardım seçeneği altında yer alan Ürün İzleme Ayarları  ile belirlenir.

Programda bir hata oluştuğunda, hata bilgilerini içeren pencere açılır.  Hata bilgisi bir izleme dosyasına kaydedilebilir.

Yazdır seçeneği ile yazıcıdan alınır.

İncele seçeneği ile hata detayları izlenir.

Gönder seçeneği ile alınan hata Logo'ya gönderilir. Böylece sorun kısa zamanda detayları ile iletilmiş olur.

Sorun izleme penceresinde yer alan  Çalışmaya Devam Et seçeneği tıklanarak, kalınan yerden çalışmaya devam edilir.

Uygulamayı yeniden başlat seçeneği ile Logo uygulaması yeniden başlatılır.

Uygulamayı Kapat seçeneği Logo uygulamasını kapatmak için kullanılır.