İş akışı için başlangıç koşulları tanım kartı üzerinde Başlangıç Koşulları bölümünden kaydedilir. 

Görev Yerleri: İş akışına tabi tutulacak bölümler burada belirlenir. Görev yerleri şu seçenekleri içerir; Malzemeler, Cari Hesaplar, Satınalma Siparişleri, Satış Siparişleri, Satınalma İrsaliyeleri, Satış İrsaliyeleri, Satınalma Faturaları, Satış Faturaları, Talep Fişleri, Cari Hesap Fişleri, Muhasebe Fişleri, Kasa/Cari Hesap İşlemleri, Kasa/Faturalar/Kasa/Muhasebe İşlemleri, Kasa/Kasa İşlemleri, Satınalma Emir Fişleri, Satınalma Teklif Fişleri, Satınalma Sözleşme Fişleri, Satış Teklif Fişleri, Satış Sözleşme Fişleri, Satınalma Fiyat Kartları ve Satış Fiyat Kartları.

Akışı Başlatan: Bu bölümde iş akışının hangi rol ve kullanıcı tarafından başlatılacağı kaydedilir.

Geçerlilik: Bu bölümde iş akışı başlangıç ve bitiş tarihleri kaydedilir.

İşlemler: Hangi işlemlerin yapılacağı bu bölümde belirlenir.

Koşul: İş akışının hangi koşullarda geçerli olacağı bu alanda belirlenir.