Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

İş akış yönetim sistemi ile iş akışları ve onay mekanizmaları tanımlanarak, sağlıklı iletişim ve iş süreçlerinin otomasyonu sağlanır, operasyonlar hızlı ve hatasız yürütülür, işlem maliyetleri en aza indirilir, onay ve kontrol işlemleri elektronik ortamda izlenir. Böylece kağıda dayalı veya elle yapılan işler azaltılarak iş akışlarının hızlanması, verimlilik artışı ve karlılık sağlanır.

İş Akış Yönetimi Bölümü Menüleri

İş Akış Rol Tanımları ve İş Akış Tanımları Ana Kayıtlar modülü altında yer alan İş Akış Yönetimi menüsünden tanımlanır.

İş Akış Yönetimi ile,

  • sipariş, sevkiyat ve faturalama süreçlerinde kullanıcı ve rol bazında onay akış sistemi tanımlayabilir,
  • bu görevleri zamana bağlı tekrarlanabilen görevler olarak kaydedebilir,
  • iş akışlarının planlı, denetlenebilir ve izlenebilir olmasını sağlayabilirsiniz.

 

 

  • No labels