CRM Nedir?
CRM (Customer Relation Management), müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelir.
CRM müşterilere ait bilgilerin ve kurulan ilişkilerin veri olarak analiz edilip şirketin büyümesinde kullanılacak stratejiler oluşturan yazılım sistemleridir.
CRM'in amacı müşteri gerekliliklerini önceden saptayarak doğru zamanda doğru kitleye doğru pazarlamayı yaparak karlılığı arttırmaktır.
Logo CRM Nedir?
Logo CRM yazılımı, ürün ya da hizmet satan, satış öncesi, satış esnası ve sonrasındaki süreçlerinizi kontrol altına alarak Logo ERP çözümleriyle entegre yönetmenizi sağlayan bir CRM çözümüdür.
Logo CRM Uyarlaması Nedir?
Logo CRM ürününde olmayan foksiyonların müşterinin isteğini isteğine uygun olarak yazılım olarak sağlanması anlamına gelir.
Logo CRM ürün olarak ModelEditor aracı ile aşağıdaki uyarlamaları destekler.
- mevcut ekranlarının genişletilmesini olanak sağlar.
- Yeni bir modül için üründe kullanılmayan, sonradan çıkabilecek ihtiyaçlar için bırakılmış BO nesneleri kullanılabilir.
Logo CRM Ürün Uyarlama Video...
Bunun dışında kalan uyarlamayı iki bölümde inceleyebiliriz.
Buradaki uyarlamalar için Visual Studio ortamına ve DevXpress kütüphanesine ihtiyaç duyuyor olacağız.
Logo CRM altyapısını oluşturan XAF teknolojisi, teknik olarak yatay ve dikey olarak genişleyebilecek ürün için yeterlidir. Bu açıdan Logo CRM uyarlama için çok uygun bir platformu doğal olarak sunar.
- Yatay Uyarlama
Ürün bağımsız uyarlama olarak tanımlanabilir. - Dikey Uyarlama
Ürün Bağımlı uyarlamadır. Yatay uyarlamaya göre daha kapsamlıdır.