You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 11 Next »

Bilgilendirme

01. İş akış şeması ve senaryo bölümünde yalnızca senaryomuz ve akış kuralları anlatılmaktadır. 

Amaç

İş akışının belirlenmesi ve detaylı senaryo anlatımı sağlanmıştır.

Senaryo

Beyaz Eşya marka ürününüz arıza yaptığında teknik servis hizmetlerini sağlayan firmayız. Firmamız uzman beyaz eşya servisi, sahip olduğu beyaz eşya onarım tecrübesi ve profesyonel ekibiyle, en hızlı şekilde onarır ve sizlere en kaliteli hizmeti sunar. Müşterilerimizden arıza talep kaydı geldiği zaman sistemiz otomatik olarak teknik servis sürecini başlatmaktadır. Teknik servis personelimiz arıza kaydını kategorileştirdikten sonra ilgili personelimize atama sağlar. İlgili personel arıza kaydını detaylandırır ve müşteri ile iletişim kurulur. Destek kaydının tipi yerinde destek kaydı ise 


İş Akış Şeması


  • Müşteriden Gelen Mail Talebi: Müşteriden gelen e-posta bilgisini otomatik destek kaydı açmasını sağlar.