You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Current »

Geçici Görevlendirme ile ilgili ayrıntılı bilgiye bu dokümandan ulaşılır:

Kurum çalışanları kadroları asıl birimlerinde kalmak ve maaşlarını da asıl birimden almak üzere başka birimlerde geçici görevli olarak atanabilir. Bu görevlendirmeler belirli bir proje dahilinde de olabilmektedir. Görevlendirme esnasında oluşacak maliyetlerin muhasebeleştirmesi de o görevlendirmede geçerli olan şablona göre yapılır.

Personelin geçici olarak yapacağı işler Geçici Görevlendirmeler seçeneği ile kaydedilir. Geçici Görevlendirmeler Personel Yönetimi>Tanımlar> Personel Kartları - Sağ tuş açılır menüde Çalışma Bilgileri altında "Geçici Görevlendirmeler" den yapılır.



Geçici görevlendirme işleminde;

İşyeri seçiminde Personelin geçici olarak görevlendirileceği işyerini belirtir. Kayıtlı işyerleri listelenir ve ilgili tanım seçilir.

Birim seçiminde Personelin görevlendirileceği üniteyi belirtir. Kayıtlı üniteler listelenir ve ilgili tanım seçilir.

Proje seçiminde ise görevlendirmeler projelerle ilgili olabilir. Bu durumda geçici görevlendirmenin yapıldığı proje kodudur. Kayıtlı proje tanımları listelenir ve ilgili tanım seçilir.

Aynı zamanda muhasebe bağlantısı için analiz boyutu masraf merkezi seçilir. Geçici görevlendirmeye ait bilgilerin girişi yapılıp kaydedilir.



Personele ait her geçici görevlendirme bilgisi aynı şekilde kaydedilir. Personel Yönetimi> Raporlar> Geçici Görevlendirmeler Listesi ile raporlanabilir.




Rapor Örneği;