You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 4 Next »

Organizasyon Şeması Oluşturulması ve Şema Üzerinden Personel Eklenmesi ile ilgili ayrıntılı bilgiye bu dokümandan ulaşılır:

Organizasyon şeması oluşturmak için Organizasyon Yönetimi> Hareketler> Organizasyon Şeması ekranından ekle butonu ile yeni bir organizasyon şeması eklenir.
Organizasyon şemasının durumu "Kullanımda " yapılır, Kırılımlı Kod yapısı kullanılmak isteniyorsa seçilir ve Pozisyonları aktifleştir butonuna tıklanır.



Sol alttaki ekle butonu ile ilk pozisyon eklenir.
Pozisyon tanımlanırken Kod, Açıklama ve Bağlı olduğu organizasyon şeması girilmelidir.
Bu işlem Organizasyon Yönetimi> Tanımlar> Pozisyonlar ekranından da yapılabilir.



Diğer pozisyonları eklemek için sağ tuş menüsü açılır ve altına ekle seçeneği ile pozisyonlar eklenir.



Pozisyonlar (Görsel) butonu ile organizasyon şeması ağaç yapısında görülebilir.
Bu ekranda şemanın görümü filtreler sekmesi ile düzenlenebilir.



Organizasyon Şeması üzerinde pozisyon kartı üç nokta ile açılan menüde pozisyon-personel eşleştirmesi yapılabilir, pozisyonun idari yöneticisi belirtilebilir ve altına ekle ile yeni alt pozisyonlar yaratılabilir.