j-Platform 3.20 sürümünde yapılan yenilikler aşağıdaki şekildedir:

Sürümde Yer Alan Yenilikler

Sıra No Tanım Açıklama Doküman Linki
1 Teklif toplama işleminde gönderilen mailler için şablon tanımlanabilmesi talebi

"Teklif Toplama" işleminde gönderilen maillerde kullanılmak üzere mesaj şablonları oluşturulabilecektir. "Sistem Ayarları/Tanımlar/Ticari Sistem" başlığı altına eklenen "Teklif Mesaj Şablonları" üzerinden gönderilecek maillerin içeriği hazırlanabilecektir.

Detay için tıklayınız
2 Varlık faturalarında ikinci el araç satışına göre KDV düzenleme yapılabilmesi talebi

"Varlık Satınalma/Satış Faturası" sağ tuş menüsünde yer alan "KDV Düzenleme" ekranında "Son Alış Fiyatı Düşürülerek KDV Düzenleme" seçeneği aktif hale getirilmiştir. Bu seçenek üzerinden ikinci el araç satışına konu olan KDV'nin matrahı alış fiyatı düşülerek hesaplanacak ve faturanın muhasebe kaydı buna göre oluşacaktır.

Detay için tıklayınız
3 Fiş ve faturalar üzerinden ulaşılan "Gönder(Etiket)" işleminde varyantlı malzemelerin barkod bilgilerinin kullanılabilmesi talebi

Fiş, fatura, sipariş, irsaliye browserlarında "Gönder/Gönder(Etiket)" seçimiyle ulaşılan rapor filtrelerine "Basılacak Barkod Miktarı" ve "Varyantlı Ürünlerin Kendi Barkodu Basılsın" seçenekleri eklenmiştir. Böylelikle fiş/faturada bulunan varyantlı ürünlerin barkod bilgisi rapora eklenebilecek ve yazdırılacak barkod miktarı belirlenebilecektir.

Detay için tıklayınız
4 "Posta Kutusu(OHÖ)" browserında ekstrede yer alan bilgilere göre cari hesap kartı eklenebilmesi talebi

"Posta Kutusu(OHÖ)/e-Ekstre Bilgileri" ekranı üzerinden erişilen "Cari Hesaplar" browserında "Ekle" işlemi ile açılan cari hesap kartına, gelen ekstrede yer alan "VKN/TCKN" bilgilerinin yansıtılması sağlanmıştır. Böylelikle sistemde kaydı açılmamış cari hesaba ait ekstre geldiğinde kolaylıkla cari hesap eklenebilecektir. 

Detay için tıklayınız
5 KDV1 beyannamesinde "Matraha Dahil Olmayan Bedel" alanı değerinin formül ile hesaplatılabilmesi talebi

e-Beyannamelerin formül tanımı parametrelerine "INVLINEDISCOUNT, INVLINEEXPENSE, INVNET ve INVSUM” fonksiyonları ile kullanılabilmesi için "T30 : Satır KDV İstisna Türü" ve "T31 : Fatura KDV İstisna Türü" seçenekleri eklenmiştir. Bu parametreler üzerinden vergi muafiyeti olan faturaların tutarları için formül tanımlanabilecektir. Örneğin;  "INVSUM ("Total_Net", "T31 : 812")" şeklinde formül tanımlandığında, "KDV Muafiyet Kodu: 812" olan faturaların net toplamları beyannamede ilgili alana yansıyacaktır.

6 "Posta kutusu(OHÖ)" üzerinden kaydedilecek banka fişlerine analiz detaylarının girilebilmesi talebi

"e-Dönüşüm/e-Bankacılık/Posta Kutusu (OHÖ)/e-Ekstre Bilgileri" ekranına "Analiz Detayları" gridi eklenmiştir. Girilen analiz detaylarına ait bilgiler "e-Ekstre Kaydet" işlemi ile oluşan banka fişlerine yansıyacaktır.

Detay için tıklayınız
7 Birim fiyat belirleme ekranında döviz tutarlarının takip edilebilmesi talebi

Hareket satırlarında "Birim Fiyat" alanı üzerinden erişilen "Fiyat Belirleme" işleminde "Son Satınalma/Satış Fiyatı, Son Satınalma/Satış Fiyatı (Net)" seçimleri ile açılan hareketlerin listelendiği ekrana "İşlem Para  Birimi, Raporlama Para Birimi ve Fiyatlandırma Para Birimi" için "Para Birimi" ve "Birim Fiyat" kolonları eklenmiştir.

8 "Posta Kutusu" üzerinden kaydedilen faturalarda zorunlu alan kontrollerinin yapılmaması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/e-Dönüşüm/Parametreler/e-Fatura.e-Arşiv İşlemleri" başlığı altına “Posta Kutusundan Kaydedilen e-Faturalarda Zorunlu Alan Kontrolü” parametresi eklenmiştir.  Parametre değerine göre "Posta Kutusu" üzerinden kaydedilen faturalarda, e-Faturalar için zorunlu olan alanların (KDV-Ek Vergi Muafiyet Bilgileri, Tevkifat Kodu, Stopaj Kodu, e-İrsaliye zorunlu alanları vd.) kontrol edilip edilmeyeceği belirlenebilecektir.

Detay için tıklayınız
9 Analiz boyutu zorunluluğunun taslak fiş oluşturulurken de kontrol edilmesi talebi

Analiz boyutu zorunluluğu seçilen fişlerin taslak durumlu kaydedilmesi sırasında da kontrol yapılması sağlanmıştır.

10 eLogo portalinde bulunan giden türdeki faturaların j-Platform'a alınabilmesi talebi

j-Platform'da olmayıp entegratörde bulunan giden türdeki e-Fatura ve e-Arşiv faturalarının entegratörden alınması sağlanmıştır. "e-Dönüşüm/İşlemler" başlığı altına eklenen "Giden Fatura Portal Entegrasyonu" seçeneği ile portalden faturaların alımı gerçekleştirilebilecektir.

11 MUHSGK-1003A beyannamesinde "Ödeme Yapılanın Mukimi Olduğu Ülke Kodu" alanının otomatik dolması talebi

MUHSGK-1003A beyannamesinin "Ödemeler" tabında "Veri Al" işlemi ile oluşan satırlardaki cari hesabın "Ülke Kodu" bilgisinin "Ödeme Yapılanın Mukimi Olduğu Ülke" alanına yansıması sağlanmıştır.

Detay için tıklayınız
12 Yansıtma fişlerinin bağlı kurum bazında oluşması talebi

"Genel Muhasebe/İşlemler/Yansıtma/Öndeğerler" seçeneklerine "Yansıtma Yöntemi" eklenmiştir. Bu seçenek üzerinden yansıtma işlemi sonucunda oluşacak muhasebe fişlerinin bağlı kurum bazında veya organizasyonel birim bazında gruplanarak oluşması sağlanmıştır.

13 "Satınalma Hareketleri Dökümü" raporuna "e-Dönüşüm" filtrelerinin eklenmesi talebi

"Satış-Satınalma Yönetimi/Malzeme ve Hizmet Raporları/Satış-Satınalma Hareketleri Dökümü" raporlarına "Belge Türü, e-Fatura Durumu, e-Arşiv Durumu, e-Fatura/e-Arşiv Tipi, e-İrsaliye Durumu, GİB e-Arşiv Durumu, e-Müstahsil Durumu" filtreleri eklenmiştir. e-Belge bilgileri üzerinden filtreleme yapılarak rapor hazırlanabilecektir.

Detay için tıklayınız
14 Borç/Alacak takibi ekranında sözleşme numarasına göre filtreleme yapılabilmesi talebi

"Finans Yönetimi/Tanımlar/Cari Hesaplar/Bağlı Kayıtlar/Borç Alacak Takibi" ekranına "Sözleşme No" filtresi eklenmiştir. Filtre üzerinden sözleşme bağlantılı ödeme/tahsilat hareketlerinin filtrelenmesi sağlanmıştır.

15 Cari hesap bazında belge numarası tekrarının faturanın farklı türlerinde de yapılması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Finans Yönetimi/Parametreler/Diğer" başlığı altına eklenen "Belge Numarası Tekrar Kontrolü Tür Bazında Yapılsın" parametresinin değerine göre farklı fatura türlerinde de aynı belge numarasının kullanılıp kullanılmayacağı belirlenebilecektir.

Detay için tıklayınız
16 Satış noktası faturası üzerinden düzenlenen faturaların irsaliyelerinin e-İrsaliye olarak düzenlenebilmesi talebi

"Satış Noktası" modülünden düzenlenen faturaların "e-Dönüşüm Detayları" tabına "e-İrsaliye Bilgileri" bölümü eklenmiştir. Faturaya bağlı oluşacak irsaliye e-İrsaliye tipinde ise, e-İrsaliye belgeleri için zorunlu olan bilgiler bu bölümden girilebilecektir.

17 Fatura çıktılarına faturanın ödeme hareketlerinin eklenmesi talebi

Faturaların "Gönder" başlığı altında yer alan "Gönder, Toplu Gönder, e-Arşiv Faturalarını Taslak Yazdır, e-Fatura Taslak Yazdır" işlemlerinin "Filtreler" seçeneklerine "Ödeme Tahsilat Hareketleri" eklenmiştir. Filtrede yapılan seçime göre faturanın çıktısında ödeme/tahsilat hareketlerinin yer alıp almayacağı belirlenebilecektir.

18 Posta Kutusu'na alınan e-Fatura ile kaydedilen e-Fatura arasında tutar farkı var ise faturanın kaydedilmemesi talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/e-Dönüşüm/e-Fatura.e-Arşiv İşlemleri" başlığı altına;

  • Tutar Farkı Kontrolü
  • Tutar Farkı Maximum Tutar Toleransı
  • Tutar Farkı Tolerans Oranı, parametreleri eklenmiştir. 

Parametrelerde "Tutar Farkı Kontrolü: Yapılsın" seçildiğinde "Posta Kutusu/e-Fatura Kaydet" işlemi ile kaydedilen fatura gelen faturadan farklı tutarda ise tolerans parametrelerindeki değere göre oluşan fark;

  • Tolerans içinde ise fatura kaydedilir.
  • Tolerans dışında ise uyarı alınacak ve fatura kaydedilmeyecektir.
Detay için tıklayınız
19 Cari hesap ve banka fişlerinde analiz detayı dağıtım şablonunun tüm satırlara uygulanması talebi

Cari hesap ve banka fişi satırlarının sağ tuş menü seçeneklerine "Tüm Satırlara Analiz Boyutu Dağıtım Şablonu Uygula" işlemi eklenmiştir. Fişin satırında seçilen hesap için tanımlanmış dağıtım şablonuna uygun satırların analiz detayları, şablona göre tek seferde otomatik doldurulacaktır.

Detay için tıklayınız
20 "Posta Kutusu" üzerinden kaydedilen irsaliyelerde zorunlu alan kontrollerinin yapılmaması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/e-Dönüşüm/Parametreler/e-İrsaliye İşlemleri" başlığı altına “Posta Kutusundan Kaydedilen e-İrsaliyelerde Zorunlu Alan Kontrolü” parametresi eklenmiştir.  Parametre değerine göre "Posta Kutusu" üzerinden kaydedilen irsaliyelerde, e-İrsaliye için zorunlu olan alanların kontrol edilip edilmeyeceği belirlenebilecektir.

Detay için tıklayınız
21 Cari hesap kartı kaydedilirken muhasebe bağlantı kartlarının cari hesap koduna göre açılması ve bağlantısının kurulması talebi

"Sistem Ayarları/Tanımlar/Ticari Sistem/Cari Hesap Muhasebe Şablonları" kartına "Cari Hesap Kodu Kullanılsın" seçeneği eklenmiştir. Şablon ekranında "Aktif" ve "Cari Hesap Kodu Kullanılsın" seçenekleri işaretli ise cari hesap kartı kaydedildiğinde şablonda seçili bağlantı türleri için cari hesabın kodu ile aynı kodda muhasebe hesabı açılması sağlanmıştır. Açılan muhasebe hesabının cari hesap ile bağlantısı da kurulmaktadır.

Detay için tıklayınız
22 Cari hesap kartındaki "İrsaliye Yerine Geçer" alanının toplu olarak güncellenmesi talebi

"Finans Yönetimi/İşlemler/Cari Hesap Bilgilerini Güncelleme" işlemine "İrsaliye Yerine Geçer" parametresi eklenmiştir. İşlem başlatıldığında parametrenin değerine göre "Cari Hesap Kartı/e-Dönüşüm" tabında bulunan "İrsaliye yerine geçer" alanı toplu olarak güncellenecektir.

Detay için tıklayınız
23 Perakende cariler için e-SMM düzenlenebilmesi talebi

"Serbest Meslek Makbuzu/e-Dönüşüm Detayları" tabına "Müşteri Bilgileri" bölümü eklenmiştir. Makbuzun hizmet alan bilgilerinde "Perakende Cari Hesap" tipinde cari seçildiğinde "Müşteri Bilgileri" bölümü kullanıma açılacaktır. Bu bölümde girilen bilgilere göre makbuz düzenlenecektir.

24 Finans yönetimi raporlarının kaynak işlem bazında hazırlanabilmesi talebi

"Finans Yönetimi" modülü raporlarının "Filtreler" seçeneklerine "Kaynak Türü" eklenmiştir. Rapora konu olan işlemler "Kaynak Türü" filtresinin seçeneklerini oluşturmaktadır. Filtrede seçilecek işlem bazında rapor hazırlanabilecektir.

25 Faturaların malzeme türündeki hareketlerinde stopaj uygulanabilmesi talebi

2023 Dönemi Hububat Alım Fiyat ve Politikaları 6.maddesinde belirtildiği üzere "Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO)ne bağlı üreticilerin lisanslı depolara ürün teslim etmesi halinde %2 stopaj uygulanmasına tabi tutulması" kararlaştırılmıştır. Bu bağlamda üründe sadece "Hizmet" türündeki kayıtlarda uygulanan stopaj işlemleri "Malzeme" türündeki kayıtlar içinde uygulanacak şekilde yaygınlaştırılmıştır.

Malzeme kartlarına eklenen "Stopaj Bilgileri" bölümünde stopaj oran ve kodu girilebilecektir. Stopajlı malzeme faturada seçildiğinde stopaj hesaplanması ve hesaplanan stopaja göre muhasebe kaydının oluşması sağlanmıştır. 

Detay için tıklayınız
26 "Toplu Değer Düşüklüğü Artışı" işlem filtrelerine "Amortisman Başlangıç Tarihi" filtresinin eklenmesi talebi

"Varlık Yönetimi/İşlemler/Toplu Değer Düşüklüğü-Artışı Hesaplama" işlem filtrelerine "Amortisman Başlangıcı" filtresi eklenmiştir. Amortisman başlangıç tarihine göre, toplu olarak varlıklara değer düşüklüğü/artışı uygulanabilecektir.

27 Kaynak işlem üzerinden kayıt bilgisinin takip edilebilmesi talebi

"Muhasebe Fişleri/Bağlı Kayıtlar/Kaynak İşlem" seçeneği ile açılan belgenin (fatura, fiş vd.)  sağ tuş menüsü üzerinden kayıt bilgisine ulaşılması sağlanmıştır.

28 Malzeme fişlerinde analiz detayı girişlerinin kontrol edilmesi talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Malzeme Yönetimi/Parametreler/Malzeme Hareketleri" başlığı altına;

  • Malzeme Fişlerinde Analiz Detayı Kontrolü
  • Analiz Boyutu Dağıtım Kontrolü Yapılacak İşlemler, parametreleri eklenmiştir.

"Analiz Detayı Kontrolü" parametresinin değerine göre, fişte kullanılan malzemenin kartında seçili analiz boyutu kontrolüne uygun olmayan bir giriş yapıldığında işlem engellenecek veya işleme devam edilecektir. Kontroller "Analiz Boyutu Dağıtım Kontrolü Yapılacak İşlemler" parametresinde seçili fiş türlerinde yapılacaktır.

29 Proje ek bilgilerinin toplu olarak projelere atanabilmesi talebi

"Proje Yönetimi/Hareketler/Projeler" browserının "Bağlı Kayıtlar" seçeneklerine "Çoklu Proje Ek Bilgileri" eklenmiştir. Browserda çoklu seçim yapılarak bu ekran açıldığında girilen ek bilgilerin seçili tüm projelere atanması sağlanmıştır.

30 "Borç Yaşlandırma Raporu"nun çoklu organizasyonel birim seçimi ile hazırlanabilmesi talebi

"Finans Yönetimi/Ödeme ve Tahsilat Raporları/Borç Yaşlandırma Raporu" filtrelerinde bulunan "Organizasyonel Birim" alanında çoklu seçim yapılması sağlanarak raporun birden fazla organizasyonel birim ile hazırlanması sağlanmıştır.

31 Fişlerde cari hesabın para birimine göre işlem yapılabilmesi talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Satış-Satınalma Yönetimi/Parametreler" seçeneklerinde yer alan "Cari Hesap İşlem Para Birimi Kontrolü" parametresi "Finans Yönetimi" parametrelerine taşınmıştır. Ek olarak "Cari Hesap İşlem Para Birimi Kontrolü Yapılacak İşlemler" parametresi eklenmiştir. Cari hesap para birimi kontrolü bu parametrede seçili işlemler için yapılacaktır.

Detay için tıklayınız
32 Vergi No/TCKN bazında cari hesap ekstresi alınabilmesi talebi

"Finans Yönetimi/Cari Hesap Raporları/Cari Hesap Ekstresi" rapor filtrelerine eklenen "Cari Hesap Vergi No" ve "T.C Kimlik No" seçenekleri üzerinden vergi veya TC kimlik numarası bazında ekstre alınabilmesi sağlanmıştır.

33 "e-Defter Kontrol Raporu" çıktısında açıklamaların detaylandırılması talebi

"e-Defter Kontrol Raporu" çıktısında yer alan hatalı kayıtlara ait işlem açıklamalarında tablo ve ara yüz isimleri birlikte kullanılarak kontrol sonuçlarının tüm kullanıcılar için daha anlaşılabilir olması sağlanmıştır.

34 Malzeme sınıfı muhasebe bağlantılarının "Hareket Özel Kodu" bazında tanımlanabilmesi talebi

Malzeme sınıfı türündeki kayıtların muhasebe bağlantı tanımı kartlarına eklenen "Hareket Özel Kodu" seçeneği ile "Hareket Özel Kodu" bazında bağlantı tanımlanabilecektir.

Detay için tıklayınız
35 Faturanın muhasebe fişine malzeme ve cari bilgilerinin yansıtılması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Satış-Satınalma Yönetimi/Parametreler/Muhasebe Fişlerine Gelecek Satır Açıklamaları-Fatura" başlığı altına "Malzeme Kodu" ve "Cari Hesap Kodu" seçenekleri eklenerek, faturanın muhasebe fişi satır açıklamasına bu bilgilerin de gelmesi sağlanmıştır.

36 Fatura browserlarında vergi numarasına göre filtreleme yapılabilmesi talebi

"Satınalma/Satış Faturaları" browserlarının filtreler seçeneklerine eklenen "Vergi No" üzerinden vergi numarası bazında filtreleme yapılabilecektir.

37 "Borç Yaşlandırma Raporu"nda bakiye vermeyenler carilerin listelenmemesi talebi

"Finans Yönetimi/Ödeme ve Tahsilat Raporları/Borç Yaşlandırma Raporu" filtrelerine "Bakiye Vermeyen Cari Hesaplar" seçeneği eklenmiştir. Filtrede yapılan seçime göre bakiyesi olmayan cari hesapların raporda listelenip listelenmeyeceği belirlenebilecektir.

38 Gelen türdeki e-Belgelerde zorunlu alan kontrollerinin yapılmaması talebi

Gelen türdeki fatura ve irsaliyelerin "Kontrol Seçenekleri" ile "Durum Değiştir/Kontrol Seçenekleri" listesine "e-Belge Kontrolleri" eklenmiştir. Gelen türdeki e-Fatura ve e-İrsaliyelerde zorunlu olan bilgiler için kontrol yapılması istenmiyor ise "e-Belge Kontrolleri" seçeneğinin işareti kaldırılarak belgeler kaydedilebilecektir.

Detay için tıklayınız
39 "e-Fatura Bilgileri Güncelleme" işleminin cari hesap eklenme tarihine göre başlatılabilmesi talebi

"Finans Yönetimi/İşlemler/e-Fatura Bilgileri Güncelleme" işlemi filtre seçeneklerine "Cari Hesap Kartı Açılış Tarihi" eklenmiştir. Filtrede seçili tarih aralığında oluşturulan cari hesap kayıtları için işlem yapılabilmesi sağlanmıştır.

40 "Muhasebe Hareketleri" ekranında kaynak fiş durumuna göre filtreleme yapılabilmesi talebi

"Ana-İkinci-Üçüncü Hesap Planı/İlişkili Kayıtlar/Muhasebe Hareketleri-Onaylı Muhasebe Hareketleri" ekranlarının "Filtreler" seçeneklerine "Kaynak Fiş Durumu" eklenmiştir. Bu filtre üzerinden muhasebe hareketinin ait olduğu işlemin durumu bazında filtreleme yapılabilecektir.

41 "Kapanmamış İşlemler Dökümü" raporunda bakiye türüne göre filtreleme yapılabilmesi talebi

"Finans Yönetimi/Ödeme ve Tahsilat Raporları/Kapanmamış İşlemler Dökümü" raporuna "İşlem Bakiye Türü" filtresi eklenmiştir. Filtre değerine göre borç ve alacak bakiyeleri için filtreleme yapılabilecektir.

42 Cari hesabın banka hesaplarında IBAN girildiğinde banka ve şube bilgilerinin otomatik gelmesi talebi

Cari hesap kartında yer alan "Banka Hesapları" tabında "Banka Kodu" alanı veri girişine açılarak seçilen bankaya göre banka şubelerin listelenmesi sağlanmıştır. Bunun yanı sıra girilen IBAN numarasına göre "Banka Kodu" ve "Banka Adı" bilgileri otomatik gelecektir.

43 "Varlık Satış Faturası" türü bazında cari hesap muhasebe bağlantısı tanımlanabilmesi talebi

Cari hesap muhasebe bağlantılarında "Cari Hesaplar" tipindeki bağlantı kartı "Fatura" tabına "Varlık Satış Faturası" türü eklenmiştir. Bu seçenek üzerinden varlık satış faturası türü özelinde muhasebe bağlantısı tanımlanabilecektir.

44 Satırı boş olan faturaların kaydedilmemesi talebi

Talep, dosya, teklif, sözleşme, sipariş, irsaliye ve faturalarda kaydedilecek uygun satır olmaması durumunda "fiş boş kaydedilecektir" uyarısının gelmesi sağlanmıştır.

45 Etiket çıktılarına varyant bilgilerinin eklenmesi talebi

Malzeme Fişleri, Fatura ve İrsaliye browserlarının sağ tuş menüsündeki "Gönder/Gönder (Etiket)" seçeneği üzerinden erişilen rapora "Varyant Kodu, Varyant Açıklaması, Varyant Özel Kodu ve Varyant Yetki Kodu" değişkenleri eklenmiştir. Böylelikle etiket basım işlemi yapıldığında, malzemeye ait varyantların barkodları ile birlikte tanım bilgileri de yazdırılabilecektir.

Sürümde Yer Alan İyileştirmeler

Sıra No Tanım Açıklama Doküman Linki
1 e-Fatura tipindeki satış iade faturalarının taslak durumunda değiştirilebilmesi talebi

e-Fatura tipindeki "Toptan Satış İade Faturalarının" taslak durumdayken değişiklik yapılabilmesi sağlanmıştır.

2 e-Defter "GİB Onayı ile Sil" işleminden vazgeç ile çıkılabilmesi talebi

e-Defter kaydı silme işleminde kullanıcı bilgilerinin girildiği aşamada "İptal" seçeneği ile devam edildiğinde işlemin e-Defter silinmeden tamamlanması sağlanmıştır.

3 e-Arşiv fatura değiştir ile açıldığında "Senaryo, e-Fatura/e-Arşiv Tipi" alanlarının kullanıma açık olması talebi

e-Arşiv faturalar değiştir ile açıldığında "Senaryo ve e-Fatura/e-Arşiv Tipi" alanlarının düzenlenebilir olması sağlanmıştır.

4 e-Arşiv tipinden matbuya çevrilen fatura değiştir ile açıldığında matbu olarak işlem görmesi talebi

e-Arşiv tipindeki fatura, "e-Arşiv" işareti kaldırılıp kaydedildikten sonra değiştir ile açıldığında "e-Arşiv" alanının son değerinin gelmesi sağlanmıştır.

5 Pano için eklenen sorguların tanım ekranında listelenmesi talebi

Pano için kullanıcı tarafından oluşturulan sorguların, sorgu tanımları ekranında listelenmesi sağlanmıştır.