You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

ÖZELLEŞTİRME SEVİYESİMENÜ BAŞLIKLARIÖZELLİKLOGO CRM BASICLOGO CRM STANDARDLOGO CRM ENTERPRISEAÇIKLAMA
1.)    ARAYÜZ & GENEL ÖZELLİKLER
Kullanıcı Sayısı Limiti616LimitsizLisanslanan kullanıcı sayısı, Logo CRM seti içerisinde verilen Logo CRM Konfigürasyon Sihirbazının önerdiği sistem gereksinimlerine bağlı olarak artırılabilmektedir.
Dışa Veri Aktarımı
İşlem Lokasyonları
BölümlerBaşlangıç Ekranını Özelleştirme
Paylaşımlar
Bildirimler
Kişi Yönetimi
Firma Yönetimi
Takvim Görünümü
Görev Yönetimi

Doküman Yönetimi

Destek Kayıtları Yönetimi

Notlar
Yakınımdakiler (Harita Gösterimi)
E-Posta Yönetimi
Hatırlatmalar
Satış & PazarlamaAktivite Yönetimi
Fırsat Yönetimi

Kampanya Yönetimi
Teklif Yönetimi
Teklif Yönetimi - Kanban Görünümü
İşlem Listeleri (Toplu SMS - E-Posta Gönderimi)
KPI Skor Kartları

Ürün Yönetimi
GenelSistem Geneli Tam Arama
Genel Sistem Tercihleri
Google Takvim Eşitleme Seçeneği
AnalizAnaliz Oluşturma (Pivot Tablo)

Ön Tanımlı Analiz (Fırsat - Aşama/Satış Temsilcisi) 

Ön Tanımlı Analiz (Teklifler - Durum/Sektör

TanımlarYetki ve Rol Tanımları
ERP Entegrasyonu
Otomatik Görevler
-Kur Güncelleme
-Bakım
-Rapor 
-Gelişmiş Bildirim
-E-Posta Dinleme
-ERP Aktarım
Ekstra Alan Tanımlama
Ekstra Alan - Veri Transferi 
Raporlar / DashboardRapor/Şablon Tasarlama
Dashboard Görüntüleme

Logo Ürünleri ile Entegrasyon Netsis 3 Entegre
Netsis 3 Standard
Netsis Wings
Netsis Wings Entegre
Netsis Wings Enterprise
GO 3
GO Wings
Start 3
Tiger Wings
Tiger Wings Enterprise
Tiger 3 Enterprise
Logo J-Platform


Logo Flow
3.Parti Sistemler ile EntegrasyonGoogle Calender
Google Drive
Outlook
Setrow
Mailchimp
Ip Santral

MobilDev
2.)   MODEL  (ÖZELLEŞTİRMELER)Model EditörArayüz (Layout) Düzenleme

Tasarımsal Uyarlanabilirlik

Alan ve Modül İsimlerinin Özelleştirilebilmesi

Ekran Alanlarının Konumlandırılması

Liste Ekranlarının Özelleştirilebilmesi

Validasyon Kuralları

Görünüm Kuralları



DesignerRapor/Şablon Tasarlama
Gösterge Ekranları (Dashboard) Tasarlama

3.)  EK  YAZILIMEk HizmetlerRest Servisi


Ek yazılım Desteği


ÖZELLEŞTİRME SEVİYESİÖZELLİKLOGO CRM BASICLOGO CRM STANDARDLOGO CRM ENTERPRISEAÇIKLAMA









1.)    ARAYÜZ & GENEL ÖZELLİKLER

Kayıt Listeleme Kayıt listeleme ekranlarında; sıralama, filtreleme, kolon yerlerini değiştirme, gruplama ve gizleme gibi görünüm ayarları değiştirilebilir, kullanıcı bazlı birden fazla görünüm oluşturabilir ve bu görünümler kaydedilebilir.
Yetki ve Rol İşlemleriTüm yetki ve rol işlemleri arayüz üzerinden yapılabilir.
Ek alan Tanımlamaİstenilen her bölüm için ek alan tanımlanabilir. Bu ek alanlar öndeğer olarak Giriş/Düzeltme ekranları içerisinde “Ek alanlar” adlı bir tab içinde oluşturulur.
 Veri Transferi Logo ERP Cözümleri ile, cari kartlar, risk limiti kontrolü, stok kartları ve adetleri gibi konularda entegrasyon sağlanır.
ERP EntegrasyonuTüm Logo ERP ürünleri ile  entegrasyon bilgileri ve ayarları arayüzden yapılır.
Dosya Aktarımı Kullanıcıların kayıtları Excel, HTML, PDF, TXT ve PNG gibi dosyalarla dışa aktarılabilir. Programın gerektirdiği şablon ve kurallarla excel ile Logo CRM'e veri aktarılabilir. 
E-mail  gönderimiLogo CRM ile anlık veya ileri tarihe atanmış toplu e-mail gönderimi yapılabilir. MailChimp ve SetRow ile toplu e-mail gönderim entegrasyonu mevcuttur. Bu hizmetler ayrıca MailChimp ve SetRow'dan satın alınmalıdır. 
SMS gönderimiToplu SMS MobilDev üzerinden yapılabilir.  (Ayrıca hizmet alınması gerekmektedir.)
3. parti  sistemler ile entegrasyon Google Calendar, Google Drive, Outlook, Setrow, MailChimp, Twitter, IP Santral entegrasyonları mevcuttur.
Kullanıcı Sayısı Limiti616LimitsizLisanslanan kullanıcı sayısı, Logo CRM seti içerisinde verilen Logo CRM Konfigürasyon Sihirbazı'nın önerdiği sistem gereksinimlerine bağlı olarak artırılabilmektedir.
Mobil ve Outlook PaketiLogo CRM web ürününde bulunan modüller ve fonksiyonlar Mobil ve Outlook uygulamalarında da mevcuttur.
Rapor/Şablon TasarlamaLogo CRM, ERP veya başka bir kaynaktan beslenerek veritabanına bağlı yeni raporlar ve teklif şablonları tasarlanabilir ve çoğaltılabilir. 
Hedef Performans Göstergesi (KPI)-Kullanıcı bazında her alan için hedef tanımları yapılabilir, bu tanımlamaların belirlenen tarih aralığında gerçekleşen bilgisi ölçümlenebilir.








2.)   MODEL  (ÖZELLEŞTİRMELER)

Arayüz (Layout) Düzenleme-Gezinme menüsüne (Navigator) yeni alanlar açılabilir, tüm listeleme ve bilgi girişi ekranlarının arayüzü düzenlenebilir, alan eklenebilir ve ekranlarda sadeleştirme yapılabilir. 
Tasarımsal Uyarlanabilirlik-Kullanıcılar esnek kurallara göre satır renklendirme yapabilirler (Satışa dönen teklifler, istenilen yazı renginde görünsün gibi).
Alan ve Modüllerin Etiketlendirilmesi -Alanların ve modüllerin başlıkları değiştirilebilir.
Ekran Alanlarının Konumlandırılması-Arayüzden eklenen alanların giriş/düzeltme ekranları içinde konumu değiştirilebilir.
Listeleme Ekranları-Tüm kullanıcıların göreceği şekilde yeni listeleme ekranları yapılabilir ve bunlar menüye yerleştirilebilir.
Başlangıç Sayfası ÖzelleştirebilmeBaşlangıç sayfası admin olarak atanan kullanıcı tarafından değiştirilebilir, görünümler/listeler/grafikler ekleyip çıkartılabilir.
Gösterge Ekranları (Dashboard)-Tablosal veri gibi ögeleri içeren gösterge ekranları tanımlanabilir. Bu ekranlar CRM, ERP veya müşterinin herhangi bir veritabanından üretilebilir.
Validasyon Kuralları-Kullanıcıların ihtiyacına göre yeni validasyon kuralları tanımlanabilir. Örneğin;  X alanın zorunlu kılınması, ya da Y alanındaki değere göre A alanının renklendirilmesi, görünmesi veya belirli bir değer verilmesi sağlanabilir.
Görünüm Kuralları-Görünüm kuralları eklenebilir (Şahıs şirketi seçili olursa, TC Kimlik no ekranda belirsin, yoksa görünür olmasın gibi).
Rest Servisi-- REST servisi üçüncü parti sistemler ile entegrasyon için altyapı sağlar, bu sayede Logo CRM uygulamasından veri alınabilir veya veri girişi  işlemleri yapılabilir. 


3.)  EK  YAZILIM

Ek yazılım Desteği-- LogoCRM içerisine istenilen ek yazılımlar oluşturulabilir, hatta yeni bir modül bile yazılabilir.
App geliştirme--Ek yazılım yatay ya da dikey olabilir. Yatay: LogoCRM içinde bulunmayan, Logo CRM kapsamını yatay olarak genişleten manasındadır. Dikey: Logo CRM içerisinde bulunan bölümleri fonksiyon olarak genişleten/değiştiren manasındadır.
* Logo CRM Basic; Netsis 3 Entegre, Netsis 3 Standard, Netsis Wings, Netsis Wings Entegre, Netsis Wings Enterprise, GO 3, GO Wings, Start 3, Tiger 3 ve Tiger Wings, Tiger 3 Enterprise, Tiger Wings Enterprise, Logo Flow ve Logo Mind Insight çözümleri ile entegre olarak çalışmaktadır.
* Logo CRM Standard; Netsis 3 Entegre, Netsis 3 Standard, Netsis Wings, Netsis Wings Entegre, Netsis Wings Enterprise, GO 3, GO Wings, Start 3, Tiger 3 ve Tiger Wings, Tiger 3 Enterprise, Tiger Wings Enterprise, Logo Flow ve Logo Mind Insight çözümleri ile entegre olarak çalışmaktadır.
* Logo CRM Enterprise; Netsis 3 Entegre, Netsis 3 Standard, Netsis Wings, Netsis Wings Entegre, Netsis Wings Enterprise, GO 3, GO Wings, Start 3, Tiger3 ve Tiger Wings, Tiger 3 Enterprise, Tiger Wings Enterprise , Logo j-Platform, Logo Flow ve Logo Mind Insight çözümleri ile entegre olarak çalışmaktadır.